Xifiz1988 Geplaatst: 16 oktober 2019 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2019 Halle allemaal. Gisteren lekker gegamed en vandaag is mijn deluxo ineens weg. De laatste keer dat ik hen zag werd ik opgeblazen en daarna de console uitgezet. Sindsdien spoorloos Ik had er een met wapens. Overal gekeken maar nergens teruggevonden. Ik heb gekeken in: Mors mutial en het depot. Garages. MOC Mechanici Politiebureau Op de kaart. Nergens is nog iets terug te vinden. Ik heb ook geen geld er bij dus hij kan ook niet vekocht zijn. Iemand nog suggesties om hem te vinden Reageren
Sentasi Geplaatst: 16 oktober 2019 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2019 Als hij opgeblazen is, en je hebt niet direct naar Mors Mutual Insurance gebeld en je console uitgezet, dan is je wagen helaas verdwenen omdat je hem niet geclaimed hebt bij de verzekering. Je kan nog proberen Mors te bellen, maar waarschijnlijk is hij voorgoed weg. Reageren
Niked Geplaatst: 16 oktober 2019 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2019 (bewerkt) Stuur hier een support request. Kies voor live chat indien mogelijk, dan heb je hem al terug na een uurtje. Bewerkt: 16 oktober 2019 door Niked Reageren
PrioX Geplaatst: 16 oktober 2019 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2019 Wat je eventueel ook kunt proberen is een ander persoonlijk voertuig vernietigen. Wanneer je deze dan wilt ophalen bij Morse Mutal geeft het spel je de optie om alle voertuigen die daar staan terug te claimen, en wellicht staat de Deluxo daar ook bij. Anders kun je inderdaad het beste Rockstar Support contacteren zoals @Niked hierboven al zegt. Dit is een veelvoorkomende bug en vaak is Rockstar snel met het compenseren/oplossen van je probleem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.