rick Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 ik heb problemen ik krijg het beeld met Grand Theft Auto San Andreas maar dan valt hij weg en kom ik op windows ik heb hem uit de winkel gekocht niet gedownload dus wie weet wat ik er aan moet doen? Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Weet je zeker dat San Andreas wel goed kan draaien op je PC? Zoja, installeer het spel dan een keer opnieuw, misschien werkt dat! Succes ermee! Reageren
Jowx Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Minimale systeemeisenProcessor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer Aanbevolen systeemeisen Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter) Geheugen: 384(of meer) MB DVD-speler: 16x DVD-ROM Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer als je pc hieraan voldoet zijn dit misschien oplossingen: 1) instaleer de nieuwste drivers van je video kaart, geluidskaart en DirectX2) herinstalleer San Andreas 3) zet de grafische settings in San Andreas laag 4) start je PC opnieuw op ik hoop dat je er wat aan hebt! veel succes iig jowx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.