T@rget Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Goeiendag Ik heb Battlefield 2 maar naar een poosje spelen kapt ie er mee dan gaat het gleud vast staan (bij een schot hoor je dus ba ba ba ba (hoord dus bam te zijn ) mega erie hij doet het een kwatiertje Systeem Specs: Intel Pentium 4 3,2 Ghz Radeon X300 (128 MB) 512 MB Geheugen Daar moet ie toch onder draaien :S Reageren
Stino Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Daar draait hij zeker op, maar kan ook ergens anders aan liggen. heb je je videokaart al geupdated? en direct X 9. Naar al die dingen moet je kijken ik heb ook dat probleem met SA, dan kapt hij er naar een tijdje mee Reageren
T@rget Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 even dom doen waar moet ik me videokaartje update (de driver denk ik he) Reageren
n1i9e8l6s Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 @T@rget: hier kan je je driver updaten : http://www.ati.com/home/online/CatalystCCCdriver.html Reageren
T@rget Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Sorry heelemaal vergete te reageeren hij doet het hoor erg bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.