Dempy Geplaatst: 4 december 2019 Rapport Geplaatst: 4 december 2019 Hallo ik ben Hendriekus 13 jaar en ik host een GTA V Roleplay op de Xbox one. Ik zoek spelers die actief willen spelen en serieus zijn. Dit is wat ik zoek 15 Spelers 5 Agenten 5 Rechercheurs 1 Wapendealer 2 Maffia's Reageren
Hendriekus Geplaatst: 20 april 2020 Rapport Geplaatst: 20 april 2020 Op 18-3-2020 om 16:39, TjV zei: Is het nog actief? Hey TjV ik kon de inlog niet meer vinden van mijn account dus ik heb even snel een nieuwe gemaakt. Maar de roleplay is inderdaad nog actief alleen ik ben hard bezig om veel spelers te vinden om het zo leuk en realistisch mogelijk te maken. De roleplay gaat via Discord mijn DIscord naam is Patron#4776 Reageren
MYRDHIN Geplaatst: 20 april 2020 Rapport Geplaatst: 20 april 2020 Hoi mijn gta 5 ps3 duurt al 2 uur om op te starten naar online game Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.