Giorgo Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Misschien in de missie van End Of The Line anders zie je hem niet nergens.....
Mazzeltje Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 probeer 4 sterren te krijgen Erm.., Heb je het topic überhaupt wel doorgelezen? Er is al meerdere malen gezegd dat je de FBI Truck en de S.W.A.T Tank niet kan krijgen. Dus ook niet met een hoeveelheid sterren. Ze zijn alleen maar te spawnen op de PS2 met Armax.. Lol hoe kan het dan dat ik een s.w.a.t wagen heb zien rijden??? De normale FBI wagen bedoel je denk ik. Die andere 2 kan gewoon NIET
wgn1 Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Ja,hij bestaat wel maar je kan hem niet krijgen. Alleen met de armax. Lees eens het topic door svp. heb ik gedaan en ik heb er een achter me aan gehad Bewerkt: 5 augustus 2005 door wgn1
wgn1 Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) een FBI ranger nee hij had ongeveer de zelfde vorm als die swat truck van vice city een swat TANK bestaat niet een swat VAN/TRUCK wel Bewerkt: 5 augustus 2005 door wgn1
wgn1 Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 ik zie alleen de FBI Ranger ik ook plus heb ik ook eens een keer een swat-van achter me aan gehad
Renne Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Nu even duidelijk zijn: -Een swat tank kan je alleen krijgen in de laatste missie of met de armax anders NOOIT. -Een Fbi truck kan je NIET krijgen alleen met de armax voor de ps2 anders NOOIT. -De fbi rancher kan je wel krijgen. Daarvoor zie wt. Gelieve nu geen vragen meer over die voertuigen want alles is duidelijk. Bewerkt: 5 augustus 2005 door Renne
Mazzeltje Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 een FBI rangernee hij had ongeveer de zelfde vorm als die swat truck van vice city een swat TANK bestaat niet een swat VAN/TRUCK wel Er zit helemaal niet een SWAT truck in Vice City. Als het nu niet meer duidelijk is dan weet ik het ook niet meer. Volg nu Renne's bericht op: Gelieve nu geen vragen meer over die voertuigen want alles is duidelijk.
Damos Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 van een soort beveiliging is die auto
wgn1 Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 hij staat (in vice city) bij dat politie bureau ten noorden van da malibu
ricardogta Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 je kan hem krijgen met armax hier staat de site van alle voertuigen http://cheatdb.cheatguide.nl/ARMAX/?pag=ch...ts&letter=&id=5
Giorgo Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Hallo bekijk Renne zijn post en we zijn hier niet over VC bezig ok.
Lantyz Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Niets meer aan toe te voegen (Althans niet nuttigs...). Om erger te voorkomen: --topic closed-- [Niet eens met slotje -> Stuur me een PB]
Recommended Posts