Killa-Billa Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 ik wou vice city helemaal strippen en ik heb dat gedaan hoe eclipse mij het had uitgelegd. maar als ik in vice city nu een game wil opstarten, dan valt die uit en dan staat er "unhandled exeption" ik heb het 3 keer herover gedaan, en de uitleg perfect gevolgd maar ik krijg altijd dat.hoe komt dat? Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Als je heel zeker weet dat je de aanwijzingen van eclipse compleet hebt gevolgt, en dat elke stap goed gegaan is, zou het eigenlijk moeten werken, want zijn beschrijving is voorzover ik kan zien correct. Het enige probleem dat ik nog kan verzinnen, is dat je main.scm aan objecten refereerd die verwijderd zijn. In eclipse' beschrijving staat dat je een eigen main.scm moet gebruiken. Hiervoor kun je het beste "Vice Mission Builder" uit de download database halen, en de meest gestripte versie van de main.scm file die er bij zit, compileren en dan in je data folder plaatsen. Reageren
Eclipse Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Dit kan het probleem zijn ja. Waar loopt hij ergens vast? (dus hoe ver is hij dan al met laden) Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) ongeveer op 1/3 van dat balkje Edit: ik heb nu de main.scm aangepast, nu laad ie meer, maar op het einde van het balkje krijg ik weer een unhandled exeption. ik dacht dat dat de meest gestripte versie was die erbij zat, kunnen jullie meschien een site geven of zo, waar er zo een staat? edit: ik ben echt ten einde raad, ik heb alles nog eens opnieuw gedaan, behalve de main.scm heb ik nog niet veranderd want ik denk dat ik daar iets verkeerd doe, heeft iemand meschien een site waar een volledig gestripte versie van de main.scm op staat? edit: dit probleem is opglelost, bedankt allemaal Bewerkt: 5 augustus 2005 door Jente Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.