Brittjuhh05 Geplaatst: 28 december 2019 Rapport Geplaatst: 28 december 2019 Ik heb gta v en ik kan al vanaf begin af aan niet schieten met mijn r2 knop hij staat niet op passieve vorm ofz en ik heb m’n controller al ge reset maar er verandert niks weet iemand misschien wat ik moet doen om wel te kunnen schieten want zonder schieten kan ik echt niks Reageren
PrioX Geplaatst: 28 december 2019 Rapport Geplaatst: 28 december 2019 Welkom! Het probleem dat je beschrijft is een veel voorkomend probleem op de PlayStation. Blijkbaar vereist GTA een super goed werkende controller waarvan alle knopjes goed reageren. De kans is groot dat de R2 knop voor GTA niet meer goed genoeg is. Op internet staan eigenlijk geen oplossingen, alleen dat je een nieuwe controller kunt kopen om het probleem op te lossen. Reageren
Sentasi Geplaatst: 29 december 2019 Rapport Geplaatst: 29 december 2019 Daar sluit ik me mee aan. Ik heb een controller waarvan de L2 knop niet helemaal 100 is. Met GTA geen problemen mee gehad, maar in RDR2 bijvoorbeeld, ga ik lopen terwijl ik aim met die controller. Heb je een tweede controller om dat te checken? Reageren
LeonHeer456 Geplaatst: 31 juli 2022 Rapport Geplaatst: 31 juli 2022 Ik kan niet schieten en mijn auto rijd niet op volle snelheid wat moet ik doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.