Jump to content
PrioX

Dankzij GFWL is GTA IV niet meer te koop via Steam


gallery_1_101_253351.jpg

 

Spelers die in de toekomst GTA IV via Steam willen kopen moeten dit misschien uit hun hoofd zetten. Sinds afgelopen weekend is het spel namelijk niet meer te koop via het platform en dit leverde rare gezichten op. Vandaag heeft Rockstar Games aan The Verge bevestigd wat de reden hierachter is. 

 

Microsoft is gestopt met de ondersteuning van Games for Windows Live (GFWL) en GTA IV is op verschillende onderdelen juist afhankelijk van dit platform. Nu is Rockstar Games tegen het probleem gelopen dat het aanmaken van nieuwe activatiecodes niet meer mogelijk is nu de service van Microsoft niet meer meewerkt. Hierdoor kan GTA IV niet verder verkocht worden. Rockstar Games heeft bevestigd dat ze naar andere opties zoeken om GTA IV opnieuw beschikbaar te maken. Ze hopen hier zo snel mogelijk iets over te delen.

 

Spelers die al in het bezit zijn van GTA IV en deze via Steam gekocht hebben kunnen gewoon blijven spelen. 

 

Bron: The Verge

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

GFWL deed toentertijd ook niks goeds aan dus verbaast het me niet. Ik hoop wel dat R* en Microschoft het ervan leert.

Ik vraag me wel af hoe het met GTAV zal gaan als de servers worden gestopt want je kan GTAV niet spelen zonder offline mode. (retail versie)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...