KingSix Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Na een lange tijd hot coffee mod probleemloos te hebben gebruikt gaat er nu iets mis. Telkens als ik "koffie" heb gaat CJ heel snel terwijl de excitement balk maar in de helft staat. Hij gaat ongeveer even snel als het balkje volledig vol is en zijn hoogtepunt bereikt. Daardoor kan ik niet snel genoeg reageren en lopen mijn dates dus mis. Ik heb dit probleem bij verschillende vriendinnen. Reageren
Renne Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Hier je vragen over de hot cofee,svp. http://www.gtaforum.nl/index.php?act=ST&f=60&t=13008 Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Technische problemen mogen hier ook wel hoor.. Als de hot coffee animaties te snel gaan, moet je in de advanced graphics options (van GTA-SA), de framelimiter op "on" zetten. Daarna zal alles op een normaal tempo verlopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.