Invocation.of.Ra Geplaatst: 9 februari 2020 Rapport Geplaatst: 9 februari 2020 (bewerkt) Hallo Allemaal, Ik heb een vraag c.q. probleem : Wanneer ik een random mission doe kan ik geen dynamiet uitrusten terwijl ik die wel heb...In free mode kan ik ze selecteren maar als ik een missie opstart en in het matchmaking menu zit niet...normaal zou je ze weer kunnen krijgen via je satchel op het paard maar ook dat werkt niet...wat doe ik verkeerd ? Groet, Ra Bewerkt: 9 februari 2020 door Invocation.of.Ra Reageren
PrioX Geplaatst: 9 februari 2020 Rapport Geplaatst: 9 februari 2020 Dat is wel vreemd. Over welke missies hebben we het dan precies, de story missions? Misschien dat dynamiet bij sommige wordt uitgeschakeld om het niet te makkelijk te maken? Reageren
Invocation.of.Ra Geplaatst: 9 februari 2020 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2020 7 minutes ago, PrioX said: Dat is wel vreemd. Over welke missies hebben we het dan precies, de story missions? Misschien dat dynamiet bij sommige wordt uitgeschakeld om het niet te makkelijk te maken? Mogelijk, Het gaat inderdaad om story missies, ik speel vaker de "Bring a Goddamn Posse" missie waar je op het einde dynamiet nodig hebt om een wagen op te blazen, die kan ik niet oppakken omdat ik al tot de max zit, maar kan ze niet selecteren...Niet in game en niet tijdens matchmaking in het menu "Weapons Loadout". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.