Giorgo Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Je hebt die missie the meat busines telkens dat ik ze doe gaat die ene kerel in de vriezer zitten maar iemand sluit hem op bij mij ik blaas de deur eruit met bazooka en je kan gewoon in en uit de virezer maar hij blijft gewoon zitten ook als je hem boxt en dan is de missie failed omdat hij is doodgevrozen iemand tips? Reageren
Hollo Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik zou het porbleem vermijden. Zorg ervoor dat er niemand in de buurt komt die Rosenburg opsluit. Geef de prioriteit aan het 'afknallen' van alle mafia die het dichtste bij zijn, en zorg ervoor dat je er geen over het hoofd ziet. Niet te snel willen gaan dus, maar zorgvuldig alle ruimtes leegvegen van mafia. Reageren
Flame^ Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Je hebt die missie the meat busines telkens dat ik ze doe gaat die ene kerel in de vriezer zitten maar iemand sluit hem op bij mij ik blaas de deur eruit met bazooka en je kan gewoon in en uit de virezer maar hij blijft gewoon zitten ook als je hem boxt en dan is de missie failed omdat hij is doodgevrozen iemand tips? Je hebt igg geen bazooka nodig volgens mij. Als het goed is is er een switch vlak naast de vriezer. Daar hoef je maar 1 keer op te schieten en dan gaat de deur open. Mocht het nog steeds niet lukken dan kan je het beste je savegame Uploaden via Rapidshare en de savegame in dit topic plaatsen. Dan kan iemand anders hem doen die dit probleem niet heeft. Reageren
Gino Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik heb hem net gespeeld Maar zoals big smoke zij er zit gewoon een switch rechts van de deur als het goed is en je staat er recht voor staat er druk * om de deur te openen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.