petslove Geplaatst: 28 maart 2020 Rapport Geplaatst: 28 maart 2020 Hallo iedereen, Sinds een aantal dagen kan ik niet in een auto stappen wanneer ik in de arena garage ben. Voorheen ging dit wel. Bij andere garages is dat probleem er niet. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt! Reageren
PrioX Geplaatst: 28 maart 2020 Rapport Geplaatst: 28 maart 2020 Misschien een domme vraag... (ik heb nog nooit een Arena garage gehad of in zo'n auto gereden). Maar kun je de auto niet door je mechanic laten afleveren waardoor je er wel in kunt? Reageren
petslove Geplaatst: 30 maart 2020 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2020 Op 28-3-2020 om 18:55, PrioX zei: Misschien een domme vraag... (ik heb nog nooit een Arena garage gehad of in zo'n auto gereden). Maar kun je de auto niet door je mechanic laten afleveren waardoor je er wel in kunt? Dat wel. Maar eerst kon ik ook in de garage gaan en auto instappen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.