kanarke Geplaatst: 12 april 2020 Rapport Geplaatst: 12 april 2020 Beste Gamers, Ik kocht een mobile operations center. Als ik deze wil aanroepen krijg ik steeds de melding: you do not currently own a mobile operations center. puschase one at www.watstock-cache-and-carry.com als ik dan kijk op www.watstock-cache-and-carry.com kan ik het wel upgraden... Hopelijk kunnen jullie me helpen. Alvast bedankt. Reageren
PrioX Geplaatst: 12 april 2020 Rapport Geplaatst: 12 april 2020 Ben je al naar je Bunker gegaan? Daar staat je MOC waarschijnlijk geparkeerd. Misschien dat je deze voor de eerste keer daar moet betreden en naar buiten moet rijden. Reageren
kanarke Geplaatst: 12 april 2020 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2020 Beste alvast bedankt, ik heb nog geen bunker Reageren
PrioX Geplaatst: 12 april 2020 Rapport Geplaatst: 12 april 2020 51 minuten geleden, kanarke zei: Beste alvast bedankt, ik heb nog geen bunker Dat is waarschijnlijk het probleem. Een Mobile Operation Center is alleen op te slaan in een Bunker. Reageren
Wollongong Geplaatst: 16 april 2020 Rapport Geplaatst: 16 april 2020 Best dom dat je zo'n ding kunt kopen als je hem niet kunt gebruiken. Daar had Rockstar even wat beter over moeten nadenken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.