Jump to content

foutmelding bij opstart spel

killerbee

Recommended Posts

je moet ff kijken of het bestandje waar je snelkoppeling instaat in de goede map staat..als jij dat bestand verplaatst kan hij een hoop bestanden niet vinden..of je moet per ongeluk dat .dll bestandje verwijderd hebben

Delen op andere websites

ik heb het al die snelkopeling was gewoon nie goed alleen mijn mta doet het nog steeds nie want ik moet een ip hebben van een server volgens mij weten jullie zo een ip van een server?

Delen op andere websites

download "the all seeing eye" (oftewel ASE) en alle deuren gaan open :D :lol: :D

ps:je naam,killerbee.nl is geen site :( ,heb het geprobeerd maar lukt niet

verzin dan ook niet zo een namen,breng je mensen mee op een dwaalspoor ;)

Delen op andere websites

hey angerfist ik heb nu all seeing eye gedownload maar dan als ik in een server wil geeft ie een foutmeldin dit geeft ie aan :

unhandled exception: c0000005

at address: 00652f30

wat bedoelt ie hier mee?

Delen op andere websites

Als je al in een server wilt? Dan is de zaak wel heel ernstig.

Ik mag toch niet hopen dat je mods in je spel hebt, of dat je handling.cfg hebt aangepast?

Je moet alles gewoon normaal hebben staan, dan doet alles het.

btw. Als hij mss32.dll (of zoiets <_< ) niet kan vinden, dan moet je even op Reset Game Path drukken. Dat staat ongeveer rechtsbovenin de MTA Client. ;)

Delen op andere websites

Als je al in een server wilt? Dan is de zaak wel heel ernstig.

Ik mag toch niet hopen dat je mods in je spel hebt, of dat je handling.cfg hebt aangepast?

Je moet alles gewoon normaal hebben staan, dan doet alles het.

btw. Als hij mss32.dll (of zoiets <_< ) niet kan vinden, dan moet je even op Reset Game Path drukken. Dat staat ongeveer rechtsbovenin de MTA Client. ;)

mods heb ik niet meer nee ik heb hem net er opnieuw opgezet en daarna ook mta erop gezet en verder heb ik niks aangepast enigste wat ie doet is die foutmelding geven wanneer hij in een server wilt :blink:

Delen op andere websites

dit geeft ie aan

unhandled exception: c0000005

at address: 00652f30

er staat in mijn rockstar map ook een mapje van mta en daar zit american.gxt map in wat moet ik daar mee doen?

enigste wa ik erbij heb gezet is een gesaved game van 100% die heb ik hier gedownload kan het daardoor ook komen dat ie het nie doet?

Bewerkt: door killerbee.nl
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...