killerbee Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 als ik het spel opstart zegt ie dat ie mss32.dll nie kan vinden. weet iemand wat ik moet doen ? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 sorry maar ik denk niet dat iemand je kan helpen... geef aub je system specs,meestal weten we daar meer mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 10 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 de eerste keer deed ie het wel nu nie meer maar dit zijn me systeem specs: pentium 2.6 512 mb ddr 80 gb vaste schrijf ati radeon 9200se 128 mb geheugen verder weet ik het nie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 je moet ff kijken of het bestandje waar je snelkoppeling instaat in de goede map staat..als jij dat bestand verplaatst kan hij een hoop bestanden niet vinden..of je moet per ongeluk dat .dll bestandje verwijderd hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 anders het spel herinstalleren en het dll bestandje zoeken en in iedere map plaatsen :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 10 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 ik heb het al die snelkopeling was gewoon nie goed alleen mijn mta doet het nog steeds nie want ik moet een ip hebben van een server volgens mij weten jullie zo een ip van een server? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 download "the all seeing eye" (oftewel ASE) en alle deuren gaan open :lol: ps:je naam,killerbee.nl is geen site ,heb het geprobeerd maar lukt niet verzin dan ook niet zo een namen,breng je mensen mee op een dwaalspoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 10 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 hey angerfist ik heb nu all seeing eye gedownload maar dan als ik in een server wil geeft ie een foutmeldin dit geeft ie aan : unhandled exception: c0000005 at address: 00652f30 wat bedoelt ie hier mee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 Als je al in een server wilt? Dan is de zaak wel heel ernstig. Ik mag toch niet hopen dat je mods in je spel hebt, of dat je handling.cfg hebt aangepast? Je moet alles gewoon normaal hebben staan, dan doet alles het. btw. Als hij mss32.dll (of zoiets <_< ) niet kan vinden, dan moet je even op Reset Game Path drukken. Dat staat ongeveer rechtsbovenin de MTA Client. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 10 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 Als je al in een server wilt? Dan is de zaak wel heel ernstig.Ik mag toch niet hopen dat je mods in je spel hebt, of dat je handling.cfg hebt aangepast? Je moet alles gewoon normaal hebben staan, dan doet alles het. btw. Als hij mss32.dll (of zoiets <_< ) niet kan vinden, dan moet je even op Reset Game Path drukken. Dat staat ongeveer rechtsbovenin de MTA Client. mods heb ik niet meer nee ik heb hem net er opnieuw opgezet en daarna ook mta erop gezet en verder heb ik niks aangepast enigste wat ie doet is die foutmelding geven wanneer hij in een server wilt :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 Dat is heel vreemd. Heb je het spel wel origineel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 10 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 10 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 (bewerkt) dit geeft ie aan unhandled exception: c0000005 at address: 00652f30 er staat in mijn rockstar map ook een mapje van mta en daar zit american.gxt map in wat moet ik daar mee doen? enigste wa ik erbij heb gezet is een gesaved game van 100% die heb ik hier gedownload kan het daardoor ook komen dat ie het nie doet? Bewerkt: 10 juli 2004 door killerbee.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 Misschien. :unsure: Lees de ReadMe goed! Ik weet het niet zo uit mijn hoofd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 gooi hem maar op slot hiju doet het al hij deed het nie omdat ik een saved game er nog in had staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.