Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren comment_201094 Als ik op de Nederlandse website van BMW wil. Werkt hij niet, de pagina is namelijk helemaal wit, ik heb even bij ieman anders gekeken of hij het daar wel deed, en daar deed ie het wel! Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit kan oplossen? Ik heb nog niet gemerkt dat dit bij andere pagina's gebeurd. Ook als ik op Internet Explorer kom doet hij het ook niet (Ik gebruik FireFox) Bewerkt: 5 augustus 200519 jaren door Tim14
Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren Auteur comment_201132 doet het gewoonniks fout Pfff, LEZEN! Ik zei namelijk: Bij iemand anders doet ie het wel.
Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren comment_201342 Probeer dit eens maak je cachegeheugen eens leeg dit doe je zo in FF ga naar extra opties,privacy en wis de buffer en druk op toepassen ok. Vernieuw ook eens je pagina door op de f5 toets te drukken en op het herlaad pijltje.
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren Auteur comment_202646 Het probleem is al opgelost. Ik had namelijk een verkeerde site
Geplaatst: 7 augustus 200519 jaren comment_203112 tja dat werkt niet hè, hetzelfde als helemaal boos worden omdat je internet het niet doet, en er dan achterkomen dat je modem niet aanstaat (eigen ervaring )
Als ik op de Nederlandse website van BMW wil.
Werkt hij niet, de pagina is namelijk helemaal wit, ik heb even bij ieman anders gekeken of hij het daar wel deed, en daar deed ie het wel!
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit kan oplossen? Ik heb nog niet gemerkt dat dit bij andere pagina's gebeurd.
Ook als ik op Internet Explorer kom doet hij het ook niet (Ik gebruik FireFox)
Bewerkt: door Tim14