Jump to content
PrioX

Download GTA V tot 21 mei gratis voor de PC


gallery_1_147_23952.jpg

 

Epic Games heeft een mooie deal die je eigenlijk niet kunt laten liggen als je Grand Theft Auto V nog niet in het bezit hebt op de PC. In de Epic Games Store kun je de Premium editie van GTA V gratis downloaden tot 21 mei. In de Premium editie zit natuurlijk GTA V zelf, 1 miljoen GTA$ om te spenderen op GTA Online en de Criminal Enterprise Pack welke het volgende bevat:

  • Properties: Maze Bank West Executive Office, Paleto Forest Bunker, Senora Desert Counterfeit Cash Factory, Great Chaparral Biker Clubhouse, 1561 San Vitas Street appartement, 1337 Exceptionalists Way 10 Car Garage.
  • Voertuigen: Dune FAV, Maibatsu Frogger, Enus Windsor, Obey Omnus, Coquette Classic, Grotti Turismo R, Pegassi Vortex, Huntley S, Western Zombie Chopper, Bravado Banshee.
  • Wapens: Compact Grenade Launcher, Marksman Rifle, Compact Rifle. 
  • Overig: 30 unieke outfits en 60 unieke tatoeages.

Wanneer je GTA V dus nog niet bezit voor de PC is het nu een mooi moment om deze gratis binnen te halen. 

 

Opmerking: op het moment van typen is de Epic Store moeilijk bereikbaar. Je moet dus mogelijk even wachten tot de website terug online is. 

 

Bron: Epic Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

41 minuten geleden, Nyltje zei:

Als je GTA V al hebt krijg je dan ook die bonussen als je m via Epic claimt? Ik heb de versie van R* zelf (via cd).

Daar heb ik zo helaas geen antwoord op, en ik kan er ook nog niks over vinden. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgensmij kan iedereen het spel gewoon via Epic claimen, ook al heb je GTA al.

Echter verwacht ik niet dat je bonussen krijgt als je al een bestaande gamer bent.

 

Heb het zelf verder niet geprobeerd omdat ik al genoeg heb.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...