masterjudo Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Kan iemand me helpen?? Ik heb het begin van de missie dat gedeelte waar je Big Smoke moet afschieten. Daarna kom ik buiten en moet ik Tenpenny 8ervolgen. Ook het volgen is geen probleem maar op het moment dat we op de grote weg komen bij de haven kan ik vlak 8er hem rijden maar als er een politie agent op de handen van Sweet gaat trappen kan ik niet dicht genoeg 8er hem komen. Hebben jullie tips op dit te verhelpen??? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Kijk eens in de Walktrough misschien kan die je verder helpen. http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...n&inhoud=RLS_C3 Reageren
Renne Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Niet heel tijd er dicht bij rijden maar juist wanneer hij er gaat afvallen er naar toe snellen. Want als je heel tijd dicht rijdt ga je opeens wat verder weg rijden en is het moeilijker om dan nog sweet op te rapen. Hier nog meer uitleg over de missie. Bewerkt: 5 augustus 2005 door Renne Reageren
Dri3s Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Blijven proberen, na een aantal keer ken je de weg van de brandweerwagen bijna vanbuiten en kan je hem gemakkelijker bijhouden. Je kan ook je save-game uploaden met rapidshare en dat in het Save-Game aanvraag topic plaatsen. En, je kan ook eens in de Walkthrough kijken. Edit: beetje te laat Bewerkt: 5 augustus 2005 door Dri3s Reageren
Dizzee Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 ja ok dat lukt nu ook bij mij maar als ik er dan achter rijd valt hij over de auto en beland hij erachter al 3 keer gebeurd nu pfff Reageren
Baffie Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Bij mij lukte het achtervolgen meteen in één keer, meteen toen ik onder Sweet reed viel hij op de motorkap, heel rustig Tenpenny blijven volgen, trek je niks aan van al de troep die op de weg wordt gegooid, óf het spel is zo gemaakt dat je auto overal tegen bestemd is, óf dat die dingen geen énkel effect hebben. Op het moment dat je de deur van de brandweerwagen aan de réchterkant open ziet gaan moet je Tenpenny proberen in te halen, dan heb je Sweet ook het snelste. Reageren
Samurai Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Bij mij lukte het pas na veel opnieuw proberen, je moet gewoon veel oefenen dan weet je de weg automatisch en is het makkelijker om hem te volgen Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Nu we het toch over die missie hebben..heeft iemand nog tips om uit dat gebouw te komen als die in de fik staat? bvd Reageren
rick15465 Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Nu we het toch over die missie hebben..heeft iemand nog tips om uit dat gebouw te komen als die in de fik staat? bvd ja doe de brandweer missie dan ben je vuurbestendig en anders richt je brandblusser niet op het vuur maar op dee grond waar het vuur van daan komt dan dooft het sneller Reageren
Jowx Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) Nu we het toch over die missie hebben..heeft iemand nog tips om uit dat gebouw te komen als die in de fik staat? bvd Van tevoren de brandweer missies t/m lvl 12 te halen, dan ben je fireproof en loop je door het vuur heen jowx Edit: Rick15465 was me voor Bewerkt: 12 augustus 2005 door jowx Reageren
Caltson Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) en probeer enkel te vlammen te doven die echt gedooft hoeven te worden en laat de rest maar opbranden Jowx was me voor Bewerkt: 12 augustus 2005 door gtagangster Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) bedankt alle 3 Bewerkt: 12 augustus 2005 door gtasabas Reageren
Dizzee Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 ja ok dat lukt nu ook bij mijmaar als ik er dan achter rijd valt hij over de auto en beland hij erachter al 3 keer gebeurd nu pfff ok het is mij nu gelukt, weet de truc nu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.