Jordyknecht Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Hallo, bij Dam and Blast zie k geen rondje waar je doorheen moet vliegen Kan iemand zeggen op welke hoogte die is Bewerkt: 5 augustus 2005 door Jordyknecht Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Dat rondje zit echt heel hoog. Je moet heel hoog gaan vliegen. En gebruik de Zoekfunctie voortaan. Of kijk eens in de WT. http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LV_G3 Reageren
Jordyknecht Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Dat rondje zit echt heel hoog.Je moet heel hoog gaan vliegen. Ja maar steeds geeft hij aan dat ik hoog zit en dan ga ik weer omlaag en soms val ik in het water:S Reageren
Jordyknecht Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Kan je ook geen ander vliegtuig pakken???!!!??? Reageren
OG Lo Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Nee dat kan niet ik heb hem net gehaald .. Only_Gino heeft dit ook al gevraagd in het missie hulp topic.. daar staat genoeg uitleg en dan kan je daar verder vragen .. Link Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Kan iemand deze verplaatsen naar Missie Hulp? Reageren
grove member Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ik vloog eerst naar de badlands en toen om hoogte te winnen terug Reageren
Freestyle Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 ik vloog eerst naar de badlands en toen om hoogte te winnen terug Zo ver hoef je ook niet te gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.