Maximus Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 1 van de quarry missions moet je een politie en z'n bike ergens verbranden ofzo weet niet goed maar.. een normale politie met de motor heeft een helm aan maar deze politie is gewoon een stadspolitie die gewoon loopt of uit de auto komt. wat denken jullie als je het niet weet doe al die quarry missions dan zie je het wel
rick15465 Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) ik denk dat de politie van motor is gevallen toen helm verloren en zo blijven liggen of gewoon goutje Bewerkt: 5 augustus 2005 door rick15465
Mazzeltje Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Dat zijn van die kleine details... daar let ik helemaal niet op. Ik vind het ook helemaal niet erg. Geen enkele motorrijder uit SA heeft een helm op. Behalve de Politie-motor. En CJ kan een helm kopen in de Binco.
Maximus Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 maar de politie heeft wel een helm op en die motor rijdende politie heeft andere kleren aan dan de normale zoals ik al zei een klein foutje
ricardogta Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 ja hij heeft gelijk het is gewoon een foutje
DeRCT Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 1 van de quarry missions moet je een politie en z'n bike ergens verbranden ofzo weet niet goed maar.. een normale politie met de motor heeft een helm aan maar deze politie is gewoon een stadspolitie die gewoon loopt of uit de auto komt.wat denken jullie als je het niet weet doe al die quarry missions dan zie je het wel Boeiend.
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 1 van de quarry missions moet je een politie en z'n bike ergens verbranden ofzo weet niet goed maar.. een normale politie met de motor heeft een helm aan maar deze politie is gewoon een stadspolitie die gewoon loopt of uit de auto komt.wat denken jullie als je het niet weet doe al die quarry missions dan zie je het wel Boeiend. nee jou post is boeiend ontopic: het is een kllein foutje, meestal let ik er niet op maar toch goed gezien!
gta_player Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 en waar kan je die missie vinden
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 en waar kan je die missie vinden de walktrough: klik klik (en scroll helemaal naar onder)
Little Mister Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 In LV in de Desert, later kan je ze doen bij een van de missies bij Wuzi Mu. Maar het hoeft niet eens een fout te zijn, het kan toch de bedoeling zijn dat het gewone polities zijn.
Flame^ Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) en waar kan je die missie vinden Bij de Quarry (mijn) in Las Venturas. Kijk ook even Hier helemaal onderaan. Je kan pas quarry missions doen na de missie: Explosive Situation. Bewerkt: 16 augustus 2005 door Big Smoke
justinW Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) IK had eens dat ik op de lv road ging rijden met de snellere gameplay code en ik ging een opstopping maken en toen knalde er een auto in de auto en de auto's gingen ontploffen (eerst in de fik dan) doe ook eens een keer is echt grappig Bewerkt: 16 augustus 2005 door Exabyte
gta_player Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 ik heb die missie al gedaan dus kan het niet meer zien
Recommended Posts