Jump to content

Klein Foutje

Recommended Posts

Geplaatst:

1 van de quarry missions moet je een politie en z'n bike ergens verbranden ofzo weet niet goed maar.. een normale politie met de motor heeft een helm aan maar deze politie is gewoon een stadspolitie die gewoon loopt of uit de auto komt.

wat denken jullie

als je het niet weet doe al die quarry missions dan zie je het wel :sigaar::sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

ik denk dat de politie van motor is gevallen toen helm verloren en zo blijven liggen of gewoon goutje

Bewerkt: door rick15465
Geplaatst:

Dat zijn van die kleine details... daar let ik helemaal niet op. :N

Ik vind het ook helemaal niet erg.

Geen enkele motorrijder uit SA heeft een helm op. Behalve de Politie-motor.

En CJ kan een helm kopen in de Binco.

Geplaatst:

maar de politie heeft wel een helm op

en die motor rijdende politie heeft andere kleren aan dan de normale

zoals ik al zei een klein foutje

Geplaatst:
1 van de quarry missions moet je een politie en z'n bike ergens verbranden ofzo weet niet goed maar.. een normale politie met de motor heeft een helm aan maar deze politie is gewoon een stadspolitie die gewoon loopt of uit de auto komt.

wat denken jullie

als je het niet weet doe al die quarry missions dan zie je het wel :sigaar::sigaar:

Boeiend. :t

Geplaatst:

wat denken jullie

als je het niet weet doe al die quarry missions dan zie je het wel :sigaar:  :sigaar:

Boeiend. :t

nee jou post is boeiend :ch:

ontopic:

het is een kllein foutje, meestal let ik er niet op maar toch goed gezien! :Y

Geplaatst:

In LV in de Desert, later kan je ze doen bij een van de missies bij Wuzi Mu.

Maar het hoeft niet eens een fout te zijn, het kan toch de bedoeling zijn dat het gewone polities zijn.

en waar kan je die missie vinden :{

Bij de Quarry (mijn) in Las Venturas. Kijk ook even Hier helemaal onderaan.

Je kan pas quarry missions doen na de missie: Explosive Situation.

Bewerkt: door Big Smoke
  • 2 weken later...

IK had eens dat ik op de lv road ging rijden met de snellere gameplay code en ik ging een opstopping maken en toen knalde er een auto in de auto en de auto's gingen ontploffen (eerst in de fik dan)

doe ook eens een keer is echt grappig

:klap::klap::klap::klap::klap::klap::bonk::D:bier:

Bewerkt: door Exabyte
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...