Gamer2307 Geplaatst: 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2020 Hallo, Ik speel op de Xbox one story mode gta 5 alleen ik heb nergens missies meer, behalve de B op de kaart, Maar als ik daar naartoe rij staat er: mission vertraagd kom later terug. Maar steeds als ik terugkom doet het alsnog niks. Ook heb ik iedereen gebeld en geen reactie gekregen. Een keer toen ik met Michael Trevor belde zei hij we kunnen niet chillen want we zijn aan het werk, zoiets. ik zit nu op 63,2% kan iemand mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2020 Hallo, Wie is de opdrachtgever die je nu nog op de map hebt staan (de B)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2020 Ik denk dat dit de missie Monkey Business zal zijn. Ik had hier ook last van in mijn laatste playthrough. Tweede keer werkte het wel gewoon. Blijkbaar wel een gekend probleem want er is een Rockstar Support artikel voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.