Proximitus Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 khad een vraagje, als je in de walktrough kijkt bij de pistol, en de shotgun (1e rang) zie je dat er ten noorden van het plaatjste blueberry drie op een rijtje liggen, bij een strand.. maar ik heb helemaal niks gevonden, kan iemand mij die ff uitleggen? Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Misschien heb je niet goed gekeken! hier ligt er namelijk maar eén. EDIT: maar hier ligt er eentje in het water, dat klopt volgens mij niet. Bewerkt: 5 augustus 2005 door GTA-lover Reageren
Proximitus Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 ok. dan klopt degene in het water niet, maar er liggen er sowieso 2 op het land, want als je met je muis over de puntjes gaat, zie je duidelijk bij de link die je onder in beeld krijgt, dat het 2112 en 2113 zijn Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Foutje in de Walktrough! 2112 en 2113 zijn net dezelfde. of vergis ik me nou? Reageren
Proximitus Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 nou, ik denk het niet want die puntjes liggen misntens 2 centimeter uit elkaar (ruw geschat) mar dan nog, ik zie geen pistol, en ook geen shotgun??? Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Misschien kun je dan beter een Poltie auto stelen en de politieman die erin zit afmaken. Dan heb je wel een wantedsterretje, maar dan heb je ook een knuppel, een pistool (Colt 45) en een shotgun (5 kogels). Reageren
Proximitus Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 is misschien het makelijkst ja, maar toch vraag ik me af hoe dat zit... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.