Colonel Sheperd Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Hallo, ik krijg afentoe als ik naar Las Venturas rij via Mulholland Intersection, dat het wegdek een beetje wazig word, met daarna ongeveer 3 seconden nadat het wegdek normaal is, gaat het scherm op groen en allemaal andere kleuren, wat zo'n 6 seconden duurt, en dan zie ik eventjes een Send/Don't send error van ATI. SA gaat terug naar normaal. Als ik SA afsluit, gaat mijn bureaublad naar 1024x768 pixels, wat 1280x1024 moet blijven. In het Send/Don't send staat iets van "ATI heeft de grafische versneller opnieuw ingesteld" etc. Pentium 4 2,66 GHz Sapphire RADEON 9800PRO (Met de laatste drivers (Catalyst 5.7)) 512 MB geheugen Plenty schijfruimt over (zo'n 96 GB) RealTek AC97 met 5.1 Suround setje van LabTec. SA speel ik met DrawDistance op maximaal, AA op 3, Details op maximaal, Framelimiter off en Widescreen off. (En het gaat übersoepel ) Dus, weet iemand of ik iets aan de instellingen van SA moet doen of een andere (oudere) driver moet gebruiken? Edit: Vergeten: Ik gebruik XP Professional Bewerkt: 5 augustus 2005 door Colonel Sheperd Reageren
n1i9e8l6s Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Eigenlijk kan je hier niet veel aan doen die melding krijg je omdat je grafische kaart niet meer reageert op de instructies van je driver. Je zou wel framelimiter op on kunnen zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.