Jump to content

Burning desire, help!

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

ik ben nu bij de missie Burning Desire..

Maar ik krijg de molotovs er niet in, als ik er voor ga staan gooi ik maar dan vliegt hij eroverheen, ik ga dan steeds een stukje naar voren totdat hij er in gaat, maar dan vlieg ik in de fik.

kan iemand me helpen? :?

Geplaatst:
hey,

Maar ik krijg de molotovs er niet in, als ik er voor ga staan gooi ik maar dan vliegt hij eroverheen, ik ga dan steeds een stukje naar voren totdat hij er in gaat, maar dan vlieg ik in de fik.

Je moet zachter gooien. Als je er echt niet uitkomt kan je je save game hier uitwisselen.

Geplaatst:
hey,

Je moet zachter gooien. Als je er echt niet uitkomt kan je je save game hier uitwisselen.

heey gebruik anders de richt toets.weet niet welke knop dat bij jouw is maar dan kan je beter richten en misschien lukt het dan als heet dan nog niet lukt kan je altijd nog de tip van Stuff opvolgen en hem door iemadn anders laqtren halen succes :cya:

Geplaatst:

Je moet iig alle ramen stukschieten, dan moet je aan de rand van een soortement padje gaan staan. Druk een keer kort op de schiettoets en CJ zal de Molotovs naar binnen gooien.

En met de richttoets lukt niet, iig niet op de PS2

Geplaatst:

je kunt beter een stukje van het raam af gaan staan en dan wat harder gooien. dan vlieg je ook nie in de vik. of doe eerst de brandweermissies

Geplaatst:
Je moet iig alle ramen stukschieten, dan moet je aan de rand van een soortement padje gaan staan. Druk een keer kort op de schiettoets en CJ zal de Molotovs naar binnen gooien.

En met de richttoets lukt niet, iig niet op de PS2

ik wist niet dat ie he3m voor de ps2 heeft :ch:

Geplaatst:

Je hoeft niet persee de ramen stuk te schieten/slaan, ja kan de Molotovs gewoon door de ramen gooien.

Geplaatst:

Het is al gelukt hoor...

En mag ik nog iets anders vragen, hoe neem je een gebied in waar je net gevochten hebt maar waar je dood bent gegaan, het is dan grijs of zo:S

Geplaatst: (bewerkt)

Als het al jouw kleur is geworden, dan is het goed gelukt VOORDAT je bent doodgegaan, en als je doodgaat ONDER het schieten en hun ( de ballas of wat dan ook ) staan er nog, dan is het gebied nog van hun. Owja en volgens mij inderdaad als jij en hun allebei dood zijn is het volgens mij grijs, maar dat weet ik niet meer 100 % zeker :$

Bewerkt: door andyman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...