Quaddriver Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 HOE SLAAG JE MISIES OVER Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Simpel, NIET. Je kan geen missies overslaan. Als een missie echt niet lukt kun je je Save-Game in dit topic zetten, dan kan iemand anders hem voor je doen. Reageren
rakker Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) HOE SLAAG JE MISIES OVER Wat? ik snap deze vraag niet. is dit gwoon onzin of wat bedoel je? edit: oeps... gta lover was me voor... Bewerkt: 5 augustus 2005 door rakker Reageren
rick15465 Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 hij heeft gewoon 2 letters bij de SLA er bij gezet en als dat niet is dan weet ik het niet Reageren
andyman Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 GTA-Lover heeft toch al gepost, die snapt het gewoon het is ook een logische zin opzich, maar hij heeft nu ze antwoord en hier hoeft denk ik niet meer gepost te woden, behalve als hij nog een vraag hierover heeft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.