shinchan Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 ik heb een vraagje kan ik auto's van vice city ook in san andreas zetten, zo ja hoe dan? Ik probeerde een ferrari enzo in san andreas te zetten, de .dff en .txd heb ik vervangen maar er blijft nog 1 bestand over .col waar moet ik die zetten? Reageren
Eclipse Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Deze moet je in het bestand Vehicles.col vervangen voor de auto waar je hem voor wil gaan replacen. Reageren
shinchan Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik heb eerst gta3.img geopend en toen (imgtool), ik heb via img tool banshee.txd en banshee.dff verwijderd toen heb ik heb banshee.txd en banshee.dff toegevoegd (van de map ferrari) maar verder weet ik niet met die vichles.col kan je me uitleggen aub. Reageren
shinchan Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Kan iemand me helpen?? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Je hebt colleditor nodig, Deze kan je downloaden in de database van GTAgames.nl Je opend de Vehicles.col ermee, en zoekt de naam banshee, daarna replace je hem door jou col bestand. Suc6 Reageren
shinchan Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 thnx, ik ga het zo proberen. Reageren
shinchan Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 . kan je effe zeggen hoe dat bestandje heet aub. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Waarschijnijk banshee.col Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.