Killa-Billa Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Kan iemand mij uitleggen, hoe ik zo een mooie map krijg, als de map van GTI. Ik heb al veel geprobeerd maar ik krijg hem echt niet zo mooi, kan iemand mij helpen?? Reageren
Synchro Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ja tuurlijk weet ik dat :'D Maar is niet makkelijk als je hem op VC wilt. Download de IMG tool doe dan open GTA3.img in de models folder van vc. Dan zie je staan Radar01. Daar begint de map. Doe export en dan bewerk hem met Paint. Mss doet iemand anders het anders Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Maar ik heb alles weggedaan, zodat ik alleen nog water heb, en nu wil ik in 3D studio max 7 of zo een mooie map maken. Kan iemand meschien een mooie map voor mij maken? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Maar ik heb alles weggedaan, zodat ik alleen nog water heb, en nu wil ik in 3D studio max 7 of zo een mooie map maken. Kan iemand meschien een mooie map voor mij maken? Hier heeft Tim een mooie tutorial over gemaakt . http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12860 Nu kan je het zelf vast ook wel :'D @Synchro, Hij bedoelde niet wat je op de radar ziet maar de grond zelf waar je op loopt Bewerkt: 5 augustus 2005 door snorege Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.