venetian Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 krijg je wat als je de trucking missions alle 8 haalt Reageren
Flame^ Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 krijg je wat als je de trucking missions alle 8 haalt Ja, er komt een teller te staan bij RS Haul die dagelijks tot $2000 genereeert. Reageren
venetian Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) oke niks anders Bewerkt: 5 augustus 2005 door venetian Reageren
Timos Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 oke niks anders Alleen nog een procent misschien van je totaal Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 niet echt een zinnige opmerking ofzo, ben dan wel geen moderator ofzo, maar als je dan met deze opmerkingen komt.. zeg dan gewoon niks.. Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 niet echt een zinnige opmerking ofzo, ben dan wel geen moderator ofzo, maar als je dan met deze opmerkingen komt.. zeg dan gewoon niks.. hij laat alleen merken dat hij zijn antwoord heeft gekregen, en dat er dus geen overbodige antwoorden gepost moeten worden jowx Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ik dacht dat zoiets tot postboosten werd gerekend? Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ik dacht dat zoiets tot postboosten werd gerekend? daar ga ik geen uitspraken over doen, laat de crew hier maar langs gaan en dan zien hun wel wat wel of niet goed is. jowx Reageren
Ewoud Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 niet echt een zinnige opmerking ofzo, ben dan wel geen moderator ofzo, maar als je dan met deze opmerkingen komt.. zeg dan gewoon niks.. Waarom niet zinnig. Hij post wel kort met 1 woord, maar dat ene woord bevat wel een duidelijke inhoud. Ontopic. Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 niet echt een zinnige opmerking ofzo, ben dan wel geen moderator ofzo, maar als je dan met deze opmerkingen komt.. zeg dan gewoon niks.. Waarom niet zinnig. Hij post wel kort met 1 woord, maar dat ene woord bevat wel een duidelijke inhoud. Ontopic. nog ff 1 opmerking daarover, ik zeg 1 x zoiets en heb gelijk een warn te pakken, omdat het dan weer wel tot "postboosten" gerekend wordt Reageren
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 niet echt een zinnige opmerking ofzo, ben dan wel geen moderator ofzo, maar als je dan met deze opmerkingen komt.. zeg dan gewoon niks.. Waarom niet zinnig. Hij post wel kort met 1 woord, maar dat ene woord bevat wel een duidelijke inhoud. Ontopic. nog ff 1 opmerking daarover, ik zeg 1 x zoiets en heb gelijk een warn te pakken, omdat het dan weer wel tot "postboosten" gerekend wordt wat bedoel je nu???? gelieve na een antwoord terug ONTOPIC te gaan Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 nog ff 1 opmerking daarover, ik zeg 1 x zoiets en heb gelijk een warn te pakken, omdat het dan weer wel tot "postboosten" gerekend wordt Dat komt waarschijnlijk omdat je meerdere malen postboost. Dit soort dingen vertel je maar aan mij via pb of iemand anders van de crew, niet in een topic. Hierna graag ontopic verder posten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.