Jump to content

Trucking

Recommended Posts

Geplaatst:
krijg je wat als je de trucking missions alle 8 haalt :sigaar:

Ja, er komt een teller te staan bij RS Haul die dagelijks tot $2000 genereeert.

Geplaatst:

niet echt een zinnige opmerking ofzo, ben dan wel geen moderator ofzo, maar als je dan met deze opmerkingen komt.. zeg dan gewoon niks..

Geplaatst:
niet echt een zinnige opmerking ofzo, ben dan wel geen moderator ofzo, maar als je dan met deze opmerkingen komt.. zeg dan gewoon niks..

hij laat alleen merken dat hij zijn antwoord heeft gekregen, en dat er dus geen overbodige antwoorden gepost moeten worden ;)

jowx :cya:

Geplaatst:
ik dacht dat zoiets tot postboosten werd gerekend?

daar ga ik geen uitspraken over doen, laat de crew hier maar langs gaan en dan zien hun wel wat wel of niet goed is. ;)

jowx :cya:

Geplaatst:

Waarom niet zinnig. Hij post wel kort met 1 woord, maar dat ene woord bevat wel een duidelijke inhoud.

Ontopic.

Geplaatst:

Waarom niet zinnig. Hij post wel kort met 1 woord, maar dat ene woord bevat wel een duidelijke inhoud.

Ontopic.

nog ff 1 opmerking daarover, ik zeg 1 x zoiets en heb gelijk een warn te pakken, omdat het dan weer wel tot "postboosten" gerekend wordt :bonk:

Geplaatst:

Ontopic.

nog ff 1 opmerking daarover, ik zeg 1 x zoiets en heb gelijk een warn te pakken, omdat het dan weer wel tot "postboosten" gerekend wordt :bonk:

wat bedoel je nu???? :?

gelieve na een antwoord terug ONTOPIC te gaan

Geplaatst:

Dat komt waarschijnlijk omdat je meerdere malen postboost.

Dit soort dingen vertel je maar aan mij via pb of iemand anders van de crew, niet in een topic.

Hierna graag ontopic verder posten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...