RedNeck Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 ik zit met een probleem ik heb de img tool geinstalleerd en een paar auto paintjobs gedownload en ik weet hoe imgtool werk maar als ik die .dff en .txd files verwijder en de nieuwe erin plaats en dan op rebuild archive klik en dan mijn spel speel doen ze het niet please help ik kom er niet uit Reageren
Synchro Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Zet die andere gewoon in een map.Die gedowloaden. Dan doe je find dan heeft die dat gevonden. Dan doe je Rechtermuisknop ----> Replace . En dan replace die dat. En dan moet je New Game doen. Altijd je files backupen!Vergeet dat nooit.Iedereen kan het is vergeten maar ja vervelend is het Of doe je gewoon Vc /sa herinstaleren Bewerkt: 5 augustus 2005 door Synchro Reageren
RedNeck Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 moet je echt new game doen das wel balen als dat zo is kan ik geen save-game downloaden van gtagames.nl en die installeren ofzo Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Synchro, je hoeft helemaal geen new game beginnen, dat moet alleen met mods, maar nie met textures, je kan een svaegame downloaden, maar je hoeft geen new game te doen dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.