NandroDavids Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Heeft er iemand hints om 'Patriot Playground' te halen? Dit is de missie met de Patriot die bij 'Supa Save' staat. Reageren
Capten Barbossa Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 ga je misschien over te steile hellingen Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik denk het, want ik val telkens in het water. Weet je misschien een goede route zodat ik 'm makkelijk kan halen? Reageren
Capten Barbossa Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 euhm volgens mij moet je maar een route Reageren
Damos Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 door alle checkpoints kom ik nooit net als nandrodavids val ik in het water Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Kan iemand plz helpen?! Ik heb 'm nog steeds niet gehaald. Is er iemand die weet bij welke checkpoint ik het beste kan beginnen? Ik moet 'm halen, anders kan ik geen 100% hebben! HELP plz Reageren
Damos Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ik begin altijd bij die op de helling en dan na een stuk of 6 checp. val ik in het water Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Dat maakt niet uit! Ik vroeg om iemand die wèl wist hoe ik 'm kon halen. Niet iemand die het nìet weet. Snappie? Reageren
Capten Barbossa Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) maar als ik de missie niet snap mag ik ook posten niet alle eer gaat naar jousorry shin chan moest posten Bewerkt: 6 augustus 2005 door Capten Barbossa Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Als jij de missie ook niet snapt, hoef je niet te posten, want ik vraag het al... Reageren
Damos Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 oke ik begin bij de plaats van de dichtsbijzijnde cp dan ga je naar de volgend dichtsbijzijnde blijf goed in het midden van de hllingen zo val je er niet van af Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 oke ik begin bij de plaats van de dichtsbijzijnde cp dan ga je naar de volgend dichtsbijzijnde blijf goed in het midden van de hllingen zo val je er niet van af Hoe kun jij dit nou weten? Een paar posts geleden zeg je dat je GTA III het niet meer doet en dat jij na 6 checkpoints altijd in het water valt! Hier heb ik dus ook niets aan. Reageren
Damos Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 zo zij mijn neef dat ik heb het hem extra gevraagd maar mijn hulp is overbodig. het lijkt me beter dat ik jou niet meer help. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 zo zij mijn neef dat ik heb het hem extra gevraagd maar mijn hulp is overbodig.het lijkt me beter dat ik jou niet meer help. Leuk dat je het aan je neef hebt gevraagd. Maar ik kan niet in het midden van de helling blijven rijden, omdat de checkpoints niet allemaal in het midden liggen. Reageren
Damos Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) dat is waar probeer met een stuk van de auto door het cp te komen Bewerkt: 7 augustus 2005 door Shin Chan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.