Jump to content

Patriot Playground

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft er iemand hints om 'Patriot Playground' te halen? Dit is de missie met de Patriot die bij 'Supa Save' staat.

Geplaatst:

Ik denk het, want ik val telkens in het water. :bonk: Weet je misschien een goede route zodat ik 'm makkelijk kan halen?

Geplaatst:

Kan iemand plz helpen?! Ik heb 'm nog steeds niet gehaald. Is er iemand die weet bij welke checkpoint ik het beste kan beginnen? Ik moet 'm halen, anders kan ik geen 100% hebben! :-(

HELP plz

Geplaatst:

Dat maakt niet uit! Ik vroeg om iemand die wèl wist hoe ik 'm kon halen. Niet iemand die het nìet weet. Snappie? :ch:

Geplaatst: (bewerkt)

maar als ik de missie niet snap mag ik ook posten niet alle eer gaat naar jousorry shin chan moest posten

Bewerkt: door Capten Barbossa
Geplaatst:

oke ik begin bij de plaats van de dichtsbijzijnde cp dan ga je naar de volgend dichtsbijzijnde blijf goed in het midden van de hllingen zo val je er niet van af

Geplaatst:
oke ik begin bij de plaats van de dichtsbijzijnde cp dan ga je naar de volgend dichtsbijzijnde blijf goed in het midden van de hllingen zo val je er niet van af

Hoe kun jij dit nou weten? Een paar posts geleden zeg je dat je GTA III het niet meer doet en dat jij na 6 checkpoints altijd in het water valt! Hier heb ik dus ook niets aan. :ch:

Geplaatst:

zo zij mijn neef dat ik heb het hem extra gevraagd maar mijn hulp is overbodig.

het lijkt me beter dat ik jou niet meer help. :duh::ch:

Geplaatst:
zo zij mijn neef dat ik heb het hem extra gevraagd maar mijn hulp is overbodig.

het lijkt me beter dat ik jou niet meer help. :duh::ch:

Leuk dat je het aan je neef hebt gevraagd. Maar ik kan niet in het midden van de helling blijven rijden, omdat de checkpoints niet allemaal in het midden liggen. :N

Geplaatst: (bewerkt)

dat is waar probeer met een stuk van de auto door het cp te komen

Bewerkt: door Shin Chan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...