ahbm Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Ik ben de tutorial 'Een model in SA zetten' aan t doen, en alles lukt me tot Stap 3 (COL maken) Dan staat er: -Open een nieuw bestand in 3ds max 7 -Ga wederom naar Maxscript en dan naar Run script -Kies nu het script: gDFF_IO_4b -Je krijgt een schermpje te zien, kies Import DFF -Importeer dan de DFF die je zojuist gemaakt hebt. maar bij mij staat er geen gDFF_IO_4b alleen: COL_IO_2b DFF_IO_42b DFF_SA rctRagdollScript en rctUtilityFunctions Als ik een van deze (eigenlijk dus niet de goeie) en ik Importeer mn DFF bestand krijg ik: Runtime Error: Invalid setFace vertex index (49589,52895,49658) Wat nu? Ik heb nu het gDFF_IO_4b bestand, maar dan nog krijg ik een foutmelding HELLUP!!! Edit3 ik denk dat k stap 4 verkeerd doe...kan iemand dit makkelijker uitleggen.. met voorbeelden Bewerkt: 5 augustus 2005 door ahbm Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 De plugin gDFF_IO_4b ontbreekt inderdaad bij het lijstje van scripts. Hier zit alles bij: *Als je een fout krijgt bij het uitpakken, hernoem het bestand dan naar scripts.rar* scripts.zip Reageren
madrofiel Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 ik heb die tutorial gedaan maar hoe moet ik die texture maken ik kan het plaatje niet zien dat er bij staat maar wat voor naam moet je die texture en zo geven i snap er helemaal niks van en als ik gewoon een zwarte texture maak en opslaat en dat in gta zet dan zie ik helemaal niks , hij komt er gewoon niet in wat moet ik doen HELP Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Kan iemand die tutorial nog eens turen, hij staat niet meer in de tut list,en ook niet op gatmodding Reageren
sbn Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 maar bij mij staat er geen gDFF_IO_4balleen: COL_IO_2b DFF_IO_42b DFF_SA rctRagdollScript en rctUtilityFunctions Ik doe het op precies de zelfde manier. Maar in de plaats van gDFF_IO_4b te gebruiken gebruik ik DFF_IO_42b (toch gek he als je de g voor de DFF weg haalt zijn ze bijna het zelfde ). En ik krijg nooit een error melding. Maar wees zeker dat je DFF_SA gebruikt om de DFF te exporten en DFF_IO_42b om de dff terug te importen. - Groeten sbn Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 De plugin gDFF_IO_4b ontbreekt inderdaad bij het lijstje van scripts.Hier zit alles bij: *Als je een fout krijgt bij het uitpakken, hernoem het bestand dan naar scripts.rar* bij mij ontbrak hij ook maar ik heb gewoon DFF_IO_4b gebruikt en dat ging volgensmij goed.... maak het nog verschil welke je gebruikt????? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.