Jump to content

File System Error

Recommended Posts

Geplaatst:

beste gasten!

ik heb een groot probleem met mijn mp3 speler ,

Ik heb hem sinds januari , het is een Creative Muvo TX 264MB en hij werkt gewoon perfect, tot vandaag : nadat ik hem vanmorgen gebruikte en hem deze avond weer wou gebruiken, werkte hij niet meer!!! :bonk: Ik heb een paar keer gevloekt en ik heb de mp3-speler in men PC gestoken om te proberen om de liedjes eraf en er weer op te zetten. Maar toen ik naar 'verwisselbare schijf H:' wilde gaan kwam DIT op mijn scherm! (Zie bij : Door Malevolentfiend op Donderdag, 23 December 2004 - 22:01:) mijn mp3 speler is nog steeds niet in orde en ik kan op het powerwebforum niet naar de antwoorden of de oplossingen gaan (ik weet niet hoe dat forum werkt) ! DUS KAN AUB IEMAND MIJ HELPEN WAT IK MOET DOEN???!!!!!

Hier heb ik er ook nog iets over gevonden maar engels is niet echt mijn sterkste vak op school :bonk:

Greetz TheGtaSecret!!!

Geplaatst:
This is what WORKED for me: I downloaded the firmware NOMAD MuVo TX Audible Firmware Upgrade 1.10.05 from http://www.nomadworld.com/downloads/drivers When I ran this self-extracting executable, it gave some comment to the effect of "searching for devices." At this moment I held down the pause/play button and plugged the MuVo into my USB port and continued to hold the button down for another 15 to 20 seconds. This was how I was able to finally get it to find the device. At this point I was able to follow the rest of the instructions that were posted previously: check/tick the 'Format Data Area' in the dialog box and click on 'Start'.

Dit is wat voor me WERKTE: Ik downloadde de ingebouwde programmatuurnomad MuVo Hoorbare

Verbetering 1.10.05 van de Ingebouwde programmatuur TX van HTTP://www.nomadworld.Com/downloads/bestuurders toen ik dit uitvoerbaar zelf-haalt in werking stelde, het gaf één of andere commentaar aan het effect van "het zoeken naar

apparaten."Op dit ogenblik onderdrukte ik de pauze/speel knop en stopte MuVo in mijn haven USB en bleef de knop nog eens 15 tot 20 seconden in bedwang houden. Dit was hoe ik het kon definitief ertoe brengen om het apparaat te

vinden. Op dit punt kon ik de rest instructies volgen die eerder werden

gepost: controleer/tik het ' Gebied van de Gegevens van het Formaat ' in het dialoogvakje

en klik op ' Begin '.

Dat is zo een beetje de vertaling naar het nederalands van het Engels op de site, hopelijk kom je er nu misschien uit.

P.S: Ze zeggen ook dat het misschien helpt om je driver opnieuw te installeren.

Geplaatst: (bewerkt)

Bij mij is het gewoon het probleem dat ik mijn Mp3-Player moet formatteren.. Normaal moet ik dit doen via : 'verwisselbare schijf' en dan rechtermuisknop en 'Format'.. Maar dit lukt ni want van zodra ik op 'verwisselbare schijf' druk , loopt windows verkenner vast :bonk: ik weet ook niet hoe het komt... ook wat later komt er een error op het scherm zoals in die vorige LINK met dat er een probleem met het I/O apparaat is... Ze zeggen daar ook dat je je mp3 zou moeten formatteren via FAT. maar is FAT zo via 'Blauw/Zwart' scherm? Wss wel maar ik zou nooit weten hoe ik daaraan moet beginnen...

Greetz TheGtaSecret

P.S.: dank u voor de vertaal moeite Andy! _O_

-EDIT-

Probleem opgelost!

Ik heb deze nammidag naar de winkel geweest waar ik mijn kapotte mp3 heb gekocht. ze zeiden dat er nog mensen waren met dit probleem en dat er in hun winkel de service was dat ze mijn kapotte mp3 terugnamen en die weer naar creative zouden sturen waar mijn mp3 dan zou 'vernietigd' worden:) Kwam wel even goed want nu kon ik gewoon een nieuwe mp3 kopen zonder extra kosten...

Greetz TheGtaSecret...

Bewerkt: door TheGtaSecret

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...