Ik heb hem sinds januari , het is een Creative Muvo TX 264MB en hij werkt gewoon perfect, tot vandaag : nadat ik hem vanmorgen gebruikte en hem deze avond weer wou gebruiken, werkte hij niet meer!!! Ik heb een paar keer gevloekt en ik heb de mp3-speler in men PC gestoken om te proberen om de liedjes eraf en er weer op te zetten. Maar toen ik naar 'verwisselbare schijf H:' wilde gaan kwam DIT op mijn scherm! (Zie bij : Door Malevolentfiend op Donderdag, 23 December 2004 - 22:01:) mijn mp3 speler is nog steeds niet in orde en ik kan op het powerwebforum niet naar de antwoorden of de oplossingen gaan (ik weet niet hoe dat forum werkt) ! DUS KAN AUB IEMAND MIJ HELPEN WAT IK MOET DOEN???!!!!!
Hier heb ik er ook nog iets over gevonden maar engels is niet echt mijn sterkste vak op school
beste gasten!
ik heb een groot probleem met mijn mp3 speler ,
Ik heb hem sinds januari , het is een Creative Muvo TX 264MB en hij werkt gewoon perfect, tot vandaag : nadat ik hem vanmorgen gebruikte en hem deze avond weer wou gebruiken, werkte hij niet meer!!!
Ik heb een paar keer gevloekt en ik heb de mp3-speler in men PC gestoken om te proberen om de liedjes eraf en er weer op te zetten. Maar toen ik naar 'verwisselbare schijf H:' wilde gaan kwam DIT op mijn scherm! (Zie bij : Door Malevolentfiend op Donderdag, 23 December 2004 - 22:01:) mijn mp3 speler is nog steeds niet in orde en ik kan op het powerwebforum niet naar de antwoorden of de oplossingen gaan (ik weet niet hoe dat forum werkt) ! DUS KAN AUB IEMAND MIJ HELPEN WAT IK MOET DOEN???!!!!!
Hier heb ik er ook nog iets over gevonden maar engels is niet echt mijn sterkste vak op school
Greetz TheGtaSecret!!!