unreal Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) heb een gta strip ondenkt vind het best wel grappig maar wouy het tog ff posten hier komt de strip :'D veel lees plezier vertel ook wat je er van vond:P Bewerkt: 5 augustus 2005 door gtawilco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 Echt jongen, ik heb me dood gelachen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 Mooi zow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 De beste strip die ik ooit heb gelezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 zelf vind ik de stukken ik moet schijten man niet normaal wel graapig en dit eey bassie nieuw werk? waar is adriaaaantjuh in je buik zo te zien ik sgiet je kapot helemaal shit clown:D welke teksten of zinnen vinden jullie leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik van Bassie van het neiuwe werk, ga je ook een vervolg maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 ik niet maar een vriend van me wel denk hij maakt een vervolg van wie er noun gebeld had hij is er al mee bezig maar je vonbd hem dus wel okeey ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 goeie strip maar eeuuuh je reageert op elk bericht er bestaat zoiets als -edit- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 Allemamaggies.. Ik had deze strip nog niet eerder gezien en het is inderdaad een hele leuke.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik heb hem ook nog nooit gezien, waar heb je hem gevonden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 Rofl copter , ik vind hem echt grappig, vooral met Bassie :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pimp_Killer Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 leuke strip keep up the good work Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik vind het wel een leuk stripje. Ook dat Jan-Peter Balkenende erin zit. En Bassie. Van mij mogen er wel meer van deze stripje's komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 Erg leuk maar hij staat verkeerd. Moved to media. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 ik hem op www.kaboem.nl gevondendaar ben ik ook lid van dus kreeg ik hem naar me toe gestuurd:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.