unreal Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ik zei ook niet dat ik ze gemaakt heb als je het goed gelezen had ik zei ik heb geholpen maar op kaboem ken ik die gene die dit gemaakt heeft Reageren
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 echt gekke strips vooral die van vice city!!! maar gtawilco gebruik in het vervolg "edit" knop in plaats van dubbelposten Reageren
GTA_addict Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Echt goei strips!, heb flink zitten lachen. Reageren
need my speed Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb ook een strip, gewoon de tekst lezen die op het plaatje staat. Als het zwart witte tekst is zegt Cj het, als het zwarte tekst is zegt een gewone burger het, als het blauw wit is zegt de politie het en als het groen is zegt Grove Street het. Zelf gemaakt. Bewerkt: 7 augustus 2005 door need my speed Reageren
PuffDawg Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 whahahahahaha we want more! we want more! ik denk dat ik mij ook eens ga aanmelden bij kaboem.nl Reageren
need my speed Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 PuffDawg, ik heb hem zelf gemaakt hoor, ik heb hem niet van euh, *BOEM* Kaboem.nl gehaald. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Echt goeie strips! Hoe maak je zoiets, echt geweldig! Reageren
Capten Barbossa Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 ja ze zijn echt geweldig Reageren
Damos Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) echt cool zeg niet normaal. Bewerkt: 7 augustus 2005 door Shin Chan Reageren
rick15465 Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 die van vc zijn het grappigste Reageren
unreal Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) Echt goeie strips! Hoe maak je zoiets, echt geweldig! dat is heel makkelijk je kan het met onder anderr maken met paint- PhotoFiltre- daar ga ik er een mee maken en met axar en met nog veel meer Bewerkt: 8 augustus 2005 door gtawilco Reageren
Freestyle Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Haha, heb je dat verhaal zelf bedacht?? Reageren
need my speed Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik heb mijn strip verhaal zelf verzonnen ja... Reageren
unreal Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik heb ook een strip, gewoon de tekst lezen die op het plaatje staat. Als het zwart witte tekst is zegt Cj het, als het zwarte tekst is zegt een gewone burger het, als het blauw wit is zegt de politie het en als het groen is zegt Grove Street het. Zelf gemaakt. Hallo vraagje aan need my speed waar heb jij het mee gemaakt niet met paint volgens mij ik ga er oowk een maken met photo filter Reageren
need my speed Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik start SA op en druk op Printscreen (daarmeem aak je een plaatje, kan alleen op de computer), start Photoshop (of zo'n ander programma) op en plak het plaatje, sla het plaatje op onder een naam, wel zo dat je kan zien wat het eerste, tweede, derde en vierde plaatje enz van de strip herkent, bijvoorbeeld op den aam strip1, strip2, strip3 enz. Herhaal dit steeds, er passen amar 10 plaatjes in je post dus hou daar ook rekening mee, zo doe ik het. :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.