kortman_8 Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Haha ze zijn echt heel goed. Reageren
GICE Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 whahaha ze zijn egt leuk Ga zo door! Reageren
Juju Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 alle strips in dit topic zijn de allerbeste strips ooit die k gelezen heb die van vice city vind k t allerleukst ga zo door Reageren
Vinewood Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Leuke strip Allememagies.. NU moet ik ook Reageren
Pitbull Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Echt goeie strips(vooral die van vice city)!, heb flink zitten lachen Reageren
Coeluh Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Hey mensen ik ben de maker ervan,ik lieg neit egt waar, ik ben coeluh, kijk maar op kaboem.nl, daar staat dat hij door coeluh is gemaakt! Egt bedankt dat jullie hem leuk vinden, op het kaboem forum vonden ze hem minder leuk! Reageren
Juju Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 gtawilco heeft m dan zeker van kaboem gehaald Reageren
Freestyle Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 gtawilco heeft m dan zeker van kaboem gehaald Hij zei dat hij eraan had geholpen. Reageren
.Maze. Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 ROFL !! Dit zijn echt TE grappige strips, vooral die van Vice city met die tampons, haha echt grappig. KUTGW!!, ik hoop dat er nog meer komen Reageren
Coeluh Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) GTAWilco had geholpen? Daar weet ik niks van... IIG, aan de san andreas strip heeft niemand wat gedaan, behalve ik.., maar die vice strip heeft iemand anders gemaakt, ik neem het over omdat hij geen tijd meer heeft. Ik zal de nieuwe posten als ik hem af heb! EDIT: De andere maker weet niks van gtawilco, dus hij lult uit zn nek, man niet normaal, en die vriend die een vervolg gaat maken, man ik ben de maker, laat dat werk lekker aan mij over! Bewerkt: 12 augustus 2005 door Coeluh Reageren
Henkie Bakboord Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) yo gasten, cool dat jullie ze vet vinden. Het maken van die vice city strips was pleuris veel werk. Daarom doe ik het nu ff niet meer. geen tijd meer. coeluh heeft daarom dus die gta sa strips gemaakt. SA was er toen ook nog niet voor de PC. Ze staan idd op Kaboem.nl omdat ik voor Kaboem werk. maar het idee om die strips te gaan maken was een idee van coeluh en mij. Als jullie ook strips willen gaan maken is het het best om eerst een goed verhaal te bedenken, dan bedenken wat voor screens je erbij wil, die dan gaan maken en ze dan bewerken. ik heb ze gemaakt met photoshop. en gta wilco, ik heb geen flauw idee wie je bent. beetje jammer van je. ik kom zeker later nog ff checken of er nog meer strips te vinden zijn hier. mzzl, Henkie Bakboord Bewerkt: 12 augustus 2005 door Henkie Bakboord Reageren
CygnusX Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Grappig. Alleen 1 vervelend dingetje, dat gebouw is piramide-vormig, niet kegelvormig. Vergeef mijn wiskundige correctheid Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 hahahahahahahahahahahahahahahahah raar Reageren
Cool Hand Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Leuke strips, hoop dat jullie ze binnekort weer gaan maken. En uh... Cygnus je hebt zeker een 10 voor wiskunde ... @ gtamaster184: Wat is er zo leuk en wat is er zo raar ? Moeilijk is het toch om zinnig te posten hé ? Nogmaals, zeer leuke strips !! Koos. Reageren
Coeluh Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Tjah, kegelvormig was korter, anders paste het niet in de ballon:P Ik ga werken aan een nieuwe! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.