Jump to content

De grootste fout van de makers


S.R.D.

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    3

  • B-Dup

    3

  • .Maze.

    2

  • Caltson

    2

Top Posters In This Topic

ik vind het nogal dom hoe je kledij moet gaan kopen... ik vind dat je ze sneller allemaal eens moet kunnen zien 8) hehe... ja voore de rest is er niks anders :puh: BTW : wat is de AI????

Greetz TheGtaSecret

Link to comment
Delen op andere websites

degene die de walktrough geschreven heeft, zal het toch echt alleen gedaan moeten hebben. :Y  :Y

Nee hoor zie bij de walktrough met dank aan.

11 geweldige personen:

Dankje dat je me geweldig vind. :D

Maar voor mij is ook de grootste fout dat de auto's gewoon als een gek op de snelweg rijden.

Als ik met een motor op de snelweg ga rijden val ik altijd wel.

En dat komt door die k*t auto's. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

De grootste fout vind ik dat je wel met een AK-47 op straat mag lopen.

En als je iemand slaat, Dat je gelijk een ster krijgt :bonk:

En de auto's wat mazzeltje zegt, Rij je met een bulit met lachgas. Haalt nog een taxi je in :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een auto met lachgas gaat ook niet sneller rijden, hij trekt alleen maar wat harder op, terwijl het zicht extreem verslechterd.

Ja mag met wapens op straat lopen... :?

De politie komt alleen achter je aan als je tegen ze aan rijd, of als je eerst de halve stad sloopt :duh:

Je mag gewoon met 300 km/uur door rood rijden, no problem :cab:

etc. etc. etc.

PS: het leek erop dat San Andreas een veel intelligenter spel zou worden als VC, maar dat is flauwe kul, als je de missies heb uitgespeeld is het weer zo saai :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

je rijdt een straatrace op de snelweg met een Bullet en een Taxi blijft je voor...

de AI zijn inderdaad zo dom als stront, rijdt er maar 1 auto voor je, die rechts rijdt, hij hoefd niemand in te halen maar als jij hem net inhaalt komt hij zomaar naar links en rijdt hij tegen je aan :bonk:

daar ben ik het mee eens :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

,6 Aug 2005, 12:33:01]

Ja mag met wapens op straat lopen...  :?

De politie komt alleen achter je aan als je tegen ze aan rijd, of als je eerst de halve stad sloopt :duh:

Je mag gewoon met 300 km/uur door rood rijden, no problem :cab:

Als de politie hier tegen zou optreden zou het geen GTA meer zijn. :N

Dat deze punten mogen vind ik alleen maar goed.

Het zou niet leuk zijn als de politie elke keer achter je aan komt rijden als je deze punten overtreed.

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het pas stom dat als de politie tegen jou rijd (dat de politie dus in fout is), dat ze dan ook achter je zitten. :duh:

Of dat als je Paramedic, Firefighter of Vigilante missies doet, dat de politie niet uit de weg gaat als je sirene aanstaat.

Als je op een politiemoto zit, met sirene aan gaat er niemand aan de kant!! :td:

(Dit is bij mij toch zo op PS2 en op PC).

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik de map links onder in beeld een stuk minder overzichtelijk in vergelijking met bijvoorbeeld Vice City (wie herinnert zich de mooie roze puntjes niet?). Daarin tegen vind ik de map in het menu een stuk beter vooral met de inzoom optie.

En de Nirto staat bij mij bekent als een soort hendel die je aantrekt en zo je nirto inschakelt, op het moment dat je die hendel weer loslaat beindig je de nirto toevoer ook weer. Terwijl je in dit spel de Nirto aanzet voor een kleine minuut en

daarna is hij weer uit, je hebt in de mod garages dan de keus om hem er 2, 5 of 10 keer in te monteren. Misschien was een balkje zoals bij bijvoorbeeld je health of lung cappacity beter geweest voor deze optie. Ook omdat als je die nirto eenmaal aan hebt staan het rijden door steegjes binnen die minuut een behoorlijk lastige onderneming wordt :)

De map vind ik echt lastig, de nirto is slechts gezeur van mij. Overigens moet ik echt kwijt dat de optie van het tijdelijke hoge standpunt boven de auto geniaal is.

Vooral op de snelweg! (PS2)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...