Damos Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ja dat is een grote fout en niet dubbelposten
Shorty_D Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 de pop up verder hoef ik niks te zegge want als je t spel speelt en in een straaljager laagvliegt dan bots je wel eens tege iets wat net voor je opdoemt. pup up dus
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 de grootste fout is als je gangmembers recruteerd dat ze kunnen zwemmen en als ze ongerecruteerd zijn gaan ze verzuipen
.Maze. Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 -Auto's die hard doorijden wat er ook gebeurd, ook als er een aantal auto's op elkaar gebotst zijn rijden ze er gewoon hard in. Dat vind ik juist best echt, op die snelweg in Las Venturas. In het echt kan je ook niet zo snel remmen en kunnen er ook kettingbotsingen ontstaan maar als je ziet dat er tientallen auto's op een hoop liggen op de snelweg allemaal op elkaar gebotst zijn, rij jij dan met plankgas die hoop in
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 -Auto's die hard doorijden wat er ook gebeurd, ook als er een aantal auto's op elkaar gebotst zijn rijden ze er gewoon hard in. Dat vind ik juist best echt, op die snelweg in Las Venturas. In het echt kan je ook niet zo snel remmen en kunnen er ook kettingbotsingen ontstaan maar als je ziet dat er tientallen auto's op een hoop liggen op de snelweg allemaal op elkaar gebotst zijn, rij jij dan met plankgas die hoop in ik heb de kans niet of ze rijden in het achterste van m'n wagen
B-Dup Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 dat is ook gruwelijk irritant soms ja rijd je plankgas over de snelweg (vaak in las venturas) en dan word je alsnog van achteren geramd
Ewoud Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Er is al een topic over bugs. Gelieve er 1 te plaatsen als je er een gevonden heb. Hier verder als je een nieuwe bug gevonden heb. Glitches & Bugs
Recommended Posts