GTA_addict Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Hi, Een vraagje: moet je alle vriendinnen die CJ kan krijgen vinden om hem 100% uit te spelen? En als je ze dood rijdt kan je het spel dan ook nog 100% uitspelen . Greetzz Reageren
S.R.D. Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 volgens mij kun je ze niet doodrijden want ik heb er 1 al in het begin neergeknalt en ik kan nog steeds met er dateë Reageren
Little Mister Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Vriendinnen tellen niet mee voor de 100%, dus je kan ze doodden als je wil. Maar het is zonde van al die pakken die je krijgt. Als je haar dood kan je haar nooit meer daten. Bewerkt: 5 augustus 2005 door Little Mister Reageren
Jowx Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 volgens mij kun je ze niet doodrijden want ik heb er 1 al in het begin neergeknalt en ik kan nog steeds met er dateë dat kan wel als het hartje van je map werdwijnt kan je niet meer met haar daten, gebeurt dit niet heb je geluk jowx Reageren
Ehsan Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 jogens jongens, wees nou een beetje LIEF!!!!!!!!! Wat nou dood dood dood!!? Zijn jullie zo te vreden met jullie Vriendinen??? ,,:fy: ,, Reageren
.Maze. Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Als je je vriendin voor de 100% daten dood schiet kan je haar niet meer daten, dus als je haar dood schiet en haar nog kan daten is niet waar. kortom dood=dood Reageren
GTA_addict Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 thanx iedereen Reageren
Freestyle Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Lijkt mij dat je dan juist geen 100% kan krijgen. Want die pakken zijn een onderdeel die je kan halen. En je krijgt 100% als je alles hebt gehaald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.