Hollo Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik heb GTA SA nu al een tijdje op 100%, en doe af en toe wat save-games voor anderen. Ik krijg echter voor het eerst de optie om een missie wat in te korten met de 'skip..' functie. Dat is handig!!!! Die optie heb ik NOG NOOIT gehad! Dit had heel veel ergernissen kunnen voorkomen, want sommige missies heb ik wel tig keer over moeten doen. Was dit algemeen bekend? Of zijn er meer mensen die dit nog nooit hebben gezien? (Ik heb de PC versie) Reageren
Little Mister Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Bedoel je als je ver hebt gereden naar een bepaalde plaats voor een missie maar daarna dood bent gegaan, toen weer de missie deed en dat je op de Skiptrip knop kon drukken? Hehe ok, ik vindt hem wel handig. Bewerkt: 5 augustus 2005 door Little Mister Reageren
Flame^ Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb GTA SA nu al een tijdje op 100%, en doe af en toe wat save-games voor anderen. Ik krijg echter voor het eerst de optie om een missie wat in te korten met de 'skip..' functie.Dat is handig!!!! Die optie heb ik NOG NOOIT gehad! Dit had heel veel ergernissen kunnen voorkomen, want sommige missies heb ik wel tig keer over moeten doen. Was dit algemeen bekend? Of zijn er meer mensen die dit nog nooit hebben gezien? (Ik heb de PC versie) Dit is volgens mij al bekend. Ik heb het zelf ookal meerdere malen gezien, ja. Verder is er volgens mij niks bijzonders aan. Edit: @Little Mister Dat bedoelt hij, ja . (volgens mij dan) Bewerkt: 5 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
S.R.D. Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 ik heb het pas 1 keer gezien. kan iemand ff zegge bij welke missies dat allemaal kan? Reageren
Eclipse Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Bijna bij alle waar je best wel een afstandje moet rijden. Maar als het een ritje is met politie achter je aan of een achtervolging dan kan je hem natuurlijk niet skippen. Het is zeer handig maar niks nieuws. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Zoals Eclipse zegt vind je die skip functie alleen bij de missie's waar je lang moet rijden. Ook komt die functie pas als wanneer een vorige poging van die missie mislukt is. Als je missie X moet doen zul je de eerste keer gewoon dat stuk moeten rijden, maar ga je dan dood en je gaat terug naar je opdrachtgever om missie X opnieuw te starten, dan pas kun je 'skippen'. Zeker weten handig als je een missie 10x opnieuw moet doen Reageren
Hollo Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 ik heb het pas 1 keer gezien.kan iemand ff zegge bij welke missies dat allemaal kan? Ik kwam het tegen toen ik voor iemand de missie 'OG Loc' deed. Toen ik deze destijds voor mijzelf deed heb ik er ook twee of drie keer over gedaan, maar nooit de optie gehad om te skippen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) -OG-Loc (Big Smoke) -Photo-Oportunity (CJ's Garage) -Cut Throat Business (Madd Doggs Mansion) (Dank je wel Big Smoke ) Bewerkt: 6 augustus 2005 door GTA-lover Reageren
Flame^ Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) -OG-Loc (Big Smoke)-Photo-Oportunity (CJ's Garage) - Ik dacht nog eentje, maar die weet ik niet meer In de missie: Cut Throat Bussines kan je ook het stukje dat je moet rijden naar OG Loc skippen . Bewerkt: 6 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
Dri3s Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Kijk eens naar de post van Eclipse: Bijna bij alle missies waar je best wel een afstandje moet rijden. Maar als het een ritje is met politie achter je aan of een achtervolging dan kan je hem natuurlijk niet skippen. Edit @ GTA-lover (6 Aug 2005, 12:26:45): er zijn veel missies waar je kunt skippen, dus ga ze aub niet allemaal opnoemen en Eclipse had toch al geantwoord? zie Quote hierboven. Bewerkt: 6 augustus 2005 door Dri3s Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Nou en? Hij vroeg in welke missies je dat kan doen, en ik geef het antwoord! Simpel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.