Killa-Billa Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb een map gemaakt met 3d Studio max 7, nu wil ik hem in moomapper plaatsen, dus ik neem eerst de coördinaten van tommy dacht ik dan weet ik waar ik het landje moet zetten, dan zet ik het land in moomapper, ik kijk naar de goede coördinaten save. en voila, maar als ik vc opstart ZIE IK MIJN LANDJE NERGENS hoe komt dat?? edit: tommy komt neer op deze coördinaten 80.000, -849.800, 5.711 en in moomapper staat mijn landje op deze Coördinaten 80.9655, -849.908, 5 dan moet hij daar toch op komen normaal he?? want ik heb mijn vc gestript zodat er alleen water is, maar daar moet het landje komen maar het komt niet kan iemand mij helpen?? Bewerkt: 5 augustus 2005 door Jente Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Misschien heb je het eiland zo laag gezet, dat hij onder het water staat. Verhoog de Z-coördinaat eens met 10. Heb je ook de DRAW DISTANCE ingevuld? Hier dient 300 ingevult te zijn. Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb de z-coördinaat verhoogt, maar hij komt nog niet, ik heb de coördinaten nu allebij hetzelfde gezet, (waar mijn land moet staan, en tommy) maar nog niks ?? Edit: zo staan mijn coördinaten in moomapper LINK Bewerkt: 6 augustus 2005 door Jente Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik heb de z-coördinaat verhoogt, maar hij komt nog niet, ik heb de coördinaten nu allebij hetzelfde gezet, (waar mijn land moet staan, en tommy) maar nog niks ??Edit: zo staan mijn coördinaten in moomapper LINK Ik zou er in ieder geval voor zorgen, dat voor een eerste test, de coordinaten van tommy iets als 10.0 hoger liggen (in Z-as dus) dan je land. Dan zal tommy omlaagvallen tot hij bij je land is. Heb je wel een verwijsing naar je nieuwe IPL en IDE file opgenomen in GTA_VC.dat ? Je ziet tommy dus gewoon in het water vallen, of zie je hem eindeloos vallen als je VC opstart ? Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) mijn, grond staat iets lager dan tommy, en ik heb dit ingevoegd in gta_vc.dat heb ik alleen dit in gevuld----> COLFILE 0 DATA\MAPS\GROND\GROND.COL moet er nog iets?? edit: mijn tommy valt gewoon in het water en verdrinkt dan Bewerkt: 6 augustus 2005 door Jente Reageren
burpicane Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 de ide en ipl moeten er ook in Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 en hoe moet ik die daarin zetten?? Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 hoi , ik ben nieuweling hier maar ook collega van Jente , jente en ik werken samen aan de mod Ik heb dit als GTA_VC.Dat # # Load IDEs first, then the models and after that the IPLs # # everything is loaded on a per directory basis and in alphabetical order # to improve the speed of loading # # Object types # IDE DATA\MAPS\generic.IDE IDE DATA\MAPS\GROND\grond.IDE IDE DATA\MAPS\GROND\grond.IDE SPLASH loadsc2 #collision data COLFILE 0 MODELS\COLL\GENERIC.COL COLFILE 0 DATA\MAPS\GROND\GROND.COL # have to load map.zon before any of the IPLs IPL DATA\MAP.ZON IPL DATA\NAVIG.ZON IPL DATA\INFO.ZON # # Scene information # SPLASH loadsc3 IPL DATA\MAPS\cull.ipl IPL DATA\occlu.ipl IPL DATA\MAPS\GROND\grond.ipl # # Interiors # SPLASH loadsc4 de mappen kloppen , maar ik zie het object nog niet....heb op verschillende hoogtes getest , en ik val er niet op , en met ultimate trainer v2 van lith joe's jetpack functio vlieg ik er ook niet door , ik ben oneindig hoog gegaan , en er is gewoon niets! Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 En ik heb deze # # Load IDEs first, then the models and after that the IPLs # # everything is loaded on a per directory basis and in alphabetical order # to improve the speed of loading # # Object types # IDE DATA\MAPS\generic.IDE IDE data\maps\grond\grond.ide SPLASH loadsc2 #collision data COLFILE 0 MODELS\COLL\GENERIC.COL COLFILE 0 DATA\MAPS\GROND\GROND.COL # have to load map.zon before any of the IPLs IPL DATA\MAP.ZON IPL DATA\NAVIG.ZON IPL DATA\INFO.ZON # # Scene information # SPLASH loadsc3 IPL data\maps\grond\grond.ipl IPL DATA\MAPS\cull.ipl IPL DATA\occlu.ipl # # Interiors # SPLASH loadsc4 kdenk dat het dezelfde is maar wat scheelt er dan mee?? Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Kan er echt niemand op antwoorden??? We ziiten nu echt vast , we kunnen niet meer doordoen nu..... GreetZ Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 HEEEEELP, waarom lukt het niet??? wij weten echt geen raad, kan er iemand helpen?? liefst zo snel mogelijk? Reageren
burpicane Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 staat de draw distance op 200 laat grond.ipl en grond.ide is zien Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Nee de draw distance (LOD was het niet?) staat op 300... En hoe bedoel je met de IDE en IPL te laten zien?? EDIT : Big news (voor mij dan toch ) mijn object staat in Cie City alleen kan je het niet zien..... het is er wel, je kunt erop rondlopen enzo , maar je ziet het niet.... aan de txd ligt het niet want daar is niets mis mee , Bewerkt: 6 augustus 2005 door crappyshitdude Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 WOOOOOOOOOW :'D :'D :'D hoe hebt ge het daar gekregen??? ik denk dat ik wel weet hoe dat komt dat ge dat niet ziet, leg mij da ook uit he!!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.