Woetre Geplaatst: 26 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2003 Als ik een auto moet gaan blussen als ik in een brandweerwagen zit.. Wat moet ik dan doen om die waterstraal op de auto te krijgen? Het lukt mij niet om die straal naar beneden te krijgen hij "zweeft" altijd veel te hoog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 26 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2003 Gebruik numpad 6 en 9 om te richten! netzo als in een vliegtuig Dan moet het lukken. Ook kan je draaien met numpad 1 en 2 :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rwesterh Geplaatst: 26 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2003 Je kan ook een stukje achteruit rijden, dan komt de straal opgeefment wel op het voertuig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.