Jump to content

Uitgespeelt..!

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb san andreas net overgenomen dus uitgespeelt:P

eigenlijk best jammer maar nu wat kan je dan nu nog gaan doen of komen er nog dingen..?

Geplaatst:
ik heb san andreas net overgenomen dus uitgespeelt:P

eigenlijk best jammer maar nu wat kan je dan nu nog gaan doen of komen er nog dingen..?

rondrijden, auto's tunen, eten, politie e.d. missies, de stad gevaarlijk maken, lol trappen, daten, drive by's met gang memebers etc.

in GTA spellen gaat het niet alleen om missies maar de vreiheid! _O_

jowx

Geplaatst:

export, triathlon 2-player game, export, races, stunten met je fiets in glen park en veeeeeeeeeeeeeeeeel meeeeeeeeeer!!!

Geplaatst:

probeer bijvoorbeeld om zo lang mogelijk achtervolgd te worden door de politie

mijn besttijd is 15 minuten 48 seconden toen kwamen de tanks eraan.

Geplaatst:

Min tijd is 27 minuten nog wat, ik had bijna een half uur en ja hoor, komen er 2 Tanken, 1 Barrack OL en nog 5 gewone leger mannetjes aan, auto verrot, ik er net uit gesprongen en ik probeer de zee in te gaan, kom ik bij een roadblock, en de Hydra schiet ook nog fijn een hittezoekende raket op mij af. :ch: Toen was ik dus dood.

Geplaatst:

ik was aant vluchten met ne super gt, die was snel kapot dus steelde ik politie wagen en reed daar 5 min mee rond toen de spijkermatten kwamen en dus is mijn band lek, ik stal dus een andere auto en toen kwam de FBI aan auto was weer kapot en dus stal ik een FBI Rancher. daarna kwam het leger eraan. ben toen naar mijn airport in LV gegaan en Hydra genomen. uiteindelijk nadat ik 5 andere neerknalde hadden ze mij te grazen genomen.

Geplaatst:

Je kan ook gewoon alle kledingwinkels leegkopen.

Dit is ook wel handig als je snel een andere look wil. ;)

Geplaatst:
Je kan ook gewoon alle kledingwinkels leegkopen.

Dit is ook wel handig als je snel een andere look wil. ;)

ja das waar keb ze al leeggekocht en das wel handig hoor...

Geplaatst: (bewerkt)

als je hem echt 100% wil uitgespeeld wil hebben moet je alle gebieden van enemy gangs veroveren politie,brandweer,pimp en ambulance missies hebben uitgespeeld dan pas is het voor 100%(je moet ook andre missies hebben uitgespeeld :duh: )

EDIT:volgens mij bestaat dit topic al :?

Bewerkt: door gtamaster184
Geplaatst:

ik heb san andreas uitgespeeld maar niet voor 100%

maar mijn tijd was 25min en 37 seconden want ikweel politie mannetjes en legermannetje gedood.

maar ik merkte niet dat er achtermij een tank over mij gereden was

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...