Jump to content

Uitgespeelt..!

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je niet alle Unique stuns heb gedaan krijg je dan geen 100% ?

IK heb ze in ieder geval nog niet allemaal gedaan.

koos :bier:

Geplaatst:
Als je niet alle Unique stuns heb gedaan krijg je dan geen 100% ?

IK heb ze in ieder geval nog niet allemaal gedaan.

koos :bier:

ik denk van nii

• 3 maanden later...
Geplaatst:

maare is er ook een map van de unique stunts waar ze op aangegeven staan? want op wikigta kan ik die echt niet vinden :N

Geplaatst:
maare is er ook een map van de unique stunts waar ze op aangegeven staan? want op wikigta kan ik die echt niet vinden :N

kijk es op www.gtagames.nl en hun walktrough.

Geplaatst:

Nee, die kon ik ook niet vinden. Ik heb weer een stukje toegevoegd aan mijn kladblok om deze map (met hopelijk ook screenshots) op te laten nemen op WikiGTA. Alleen: wanneer weet ik nog niet, aangezien de meeste medewerkers met andere projecten bezig zijn. We doen ons best!

Geplaatst:

Ik heb al de ambulance missies gedaan: van hoe hoog je ook valt van een gebouw je levensbalk is altijd nog ene beetje gevuld (tenzij je een parachute hebt en hem niet opent:dan is hij dood :D )

goeie tip: doe de ambulance missies in angel pine daar zijn de patienten nooit veraf :)

Geplaatst:

Nee, die kon ik ook niet vinden. Ik heb weer een stukje toegevoegd aan mijn kladblok om deze map (met hopelijk ook screenshots) op te laten nemen op WikiGTA. Alleen: wanneer weet ik nog niet, aangezien de meeste medewerkers met andere projecten bezig zijn. We doen ons best!

oke dan ik kijk wel regelmatig ervoor 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...