Blu3ice Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Ook niet vergeten: alle teritorry overnemen, alle hitman skills, ... Reageren
G 2 Tha T Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 en niet te vergeten om alle oysters, tags, Photo-ops, Unique jumps te doen Reageren
Cool Hand Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Als je niet alle Unique stuns heb gedaan krijg je dan geen 100% ? IK heb ze in ieder geval nog niet allemaal gedaan. koos Reageren
G 2 Tha T Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Als je niet alle Unique stuns heb gedaan krijg je dan geen 100% ?IK heb ze in ieder geval nog niet allemaal gedaan. koos ik denk van nii Reageren
Jowx Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 op de 100 % checklist staat alles wat je nodig hebt voor 100%. unique stunts zijn er idd niet voor nodig. jowx Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Je kan ook gaan leren modden, heb je nog wat te doen :'D Bewerkt: 15 augustus 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
G 2 Tha T Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 maar natuurlijk is un btje jumpen niet gek :'D Reageren
StrawberryNeo Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 maare is er ook een map van de unique stunts waar ze op aangegeven staan? want op wikigta kan ik die echt niet vinden Reageren
Caltson Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 maare is er ook een map van de unique stunts waar ze op aangegeven staan? want op wikigta kan ik die echt niet vinden kijk es op www.gtagames.nl en hun walktrough. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 maare is er ook een map van de unique stunts waar ze op aangegeven staan? want op wikigta kan ik die echt niet vinden Nee, die kon ik ook niet vinden. Ik heb weer een stukje toegevoegd aan mijn kladblok om deze map (met hopelijk ook screenshots) op te laten nemen op WikiGTA. Alleen: wanneer weet ik nog niet, aangezien de meeste medewerkers met andere projecten bezig zijn. We doen ons best! Reageren
Blizz Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik heb al de ambulance missies gedaan: van hoe hoog je ook valt van een gebouw je levensbalk is altijd nog ene beetje gevuld (tenzij je een parachute hebt en hem niet opent:dan is hij dood ) goeie tip: doe de ambulance missies in angel pine daar zijn de patienten nooit veraf Reageren
StrawberryNeo Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 maare is er ook een map van de unique stunts waar ze op aangegeven staan? want op wikigta kan ik die echt niet vinden Nee, die kon ik ook niet vinden. Ik heb weer een stukje toegevoegd aan mijn kladblok om deze map (met hopelijk ook screenshots) op te laten nemen op WikiGTA. Alleen: wanneer weet ik nog niet, aangezien de meeste medewerkers met andere projecten bezig zijn. We doen ons best! oke dan ik kijk wel regelmatig ervoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.