Maximus Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) komt deze wijf jullie bekend voor Het is in de x shop bij de missie key to her heart Bewerkt: 6 augustus 2005 door Maximus
henk_jan Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 op heel veel plekker hangen posters met Candy Suxxx, ik vind dit niet egt een easter egg, maar wel goed gevonde
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 dit is toch niet echt een easter egg of wel?? trouwens,in vice city maakte candy suxxx films dus dit zal er 1 zijn wel goed gezien
bigG Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ja het is een easter egg, geod gevonden. Is hij er alleen tijdens die missie of altijd?
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Ja het is een easter egg, geod gevonden.Is hij er alleen tijdens die missie of altijd? is er altijd heb foto's van alle films die je daar kan vinden inhet fotoalbum steken van SA en heb die na de missie getrokken..... p.s. is vinewood call girls dan ook geen EE?? Bewerkt: 6 augustus 2005 door gtagangster
henk_jan Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 nee want dat gaat nog over SA dus geen verwijzing naar iets.
the super killer Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 goed gezien. zoiets zie ik nou nooit maar ik kijk er ook niet zo naar
GTA_addict Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Was me ook al opgevallen, maar ik dacht dat de meeste mensen dat al wisten
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ik denk dat het er al meerdere zijn opgevallen en niet eraan denken om te posten
DutchMauritz Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Hahah.. Die film gaat dus over een Slang(anaconda) en Candy Suxx( dikkuh p*rnoh) Wat zou die slang gaan doen( sorry melige bui)
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Hahah.. Die film gaat dus over een Slang(anaconda) en Candy Suxx( dikkuh p*rnoh)Wat zou die slang gaan doen( sorry melige bui) daar ben je nog te jong voor
Maximus Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 het staat er altijd als je in de winkel bent kijk rechts dan zie je het
Recommended Posts