apenjonge Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ik ga dan ef naar een gym en dan ben ik er al 500 jaar niet geweest en dan staat er dat ik al genoeg heb getraind voor vandaag alleen heb ik helemaal nog niet getraind Reageren
Proximitus Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 das een bug in het spel, ik weet niet precies hoe je em kwijtrakkt, is mij iig wel gelukt :S Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ik ga dan ef naar een gym en dan ben ik er al 500 jaar niet geweest en dan staat er dat ik al genoeg heb getraind voor vandaag alleen heb ik helemaal nog niet getraind hey! en welkom op het forum! dit is een bug, je komt er vanaf door op een andere savegame te saven, daar wat te gaan eten of iets dergelijks en dan over je originele savegame heen saven. dit helpt ALTIJD tegen deze bug, ik hoop dat ook jij er wat aan hebt! nog veel plezier op het forum! jowx Reageren
Dri3s Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Je moet het volgende doen: 1. Go to the nearest Safe House and save the game 6 times (thus skipping some days) 2. Go to the nearest Fast Food Restaurant and eat as much as possible - get CJ quite fat 3. Completely change CJ's appearance - clothes, haircut, and tattoos. Vertaling: 1. Ga naar het dichtbijzijnde Save House en save het spel 6 keer. 2. Ga naar het dichtbijzijnde Fast Food Restaurant en eet zo veel als mogenlijk - maak CJ vlug dik. 3. CJ volledig veranderen: Kleren, haar en tattoos. Gevonden in dit topic. Edit: Dit gaat dus blijkbaar niet, zie jowx hieronder. Bewerkt: 6 augustus 2005 door Dri3s Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Je moet het volgende doen:1. Go to the nearest Safe House and save the game 6 times (thus skipping some days) 2. Go to the nearest Fast Food Restaurant and eat as much as possible - get CJ quite fat 3. Completely change CJ's appearance - clothes, haircut, and tattoos. Vertaling: 1. Ga naar het dichtbijzijnde Save House en save het spel 6 keer. 2. Ga naar het dichtbijzijnde Fast Food Restaurant en eet zo veel als mogenlijk - maak CJ vlug dik. 3. CJ volledig veranderen: Kleren, haar en tattoos. Dat heb ik eerst ook geprobeert en het werkte bij mij niet dit werkt bij mij, en bij vele anderen wel: 1. save je game op een andere savegame 2. ga daar wat eten. 3. save je game over je originele heen. 4. ga naar de gym en je kan weer trainen :'D jowx Reageren
Proximitus Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 ik kan eerst ook nie trainen, had iemand in het huis van madd dogg gesaved kon het in een keer wel Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb daar eens een programmatje voor gevonden ben link kwijt zal eens zoeken edit Hier is goed progje Klikkiedit lost de fout op bij mij toch. Bewerkt: 8 augustus 2005 door Bartjex88 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.