Jump to content

Tutorial auto's maken San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor zover ik weet zijn er nog geen nederlandstalige tutorials over het maken van nieuwe auto's voor SA. Mocht je er een vinden, dan hoor ik het ook graag.

Je moet er wel rekening mee houden dat het maken van een nieuwe auto voor SA niet eenvoudig is, en dat het iets is dat tussen enkele weken en enkele maanden aan tijd kost.

Geplaatst:
Geplaatst:

Dat is juist het probleem met auto's maken :N . Het is een erg moeilijk modding aspect om aan te beginnen. Je hebt veel ervaring nodig. Maar oefening baart kunst :Y.

Geplaatst:
Dat is juist het probleem met auto's maken :N . Het is een erg moeilijk modding aspect om aan te beginnen. Je hebt veel ervaring nodig. Maar oefening baart kunst :Y.

Ja, inderdaad wauzie, en in de egte post van de Car modelling tut list, staat ook dat de meeste tuts zeer moeilijk zijn!, en ik denk dat een bus maken helemaal moeilijk is, want daar zijn haast geen Bleu Prints van, en tis al helemaal moeilijk te maken vanaf een foto

En Wauzie, zou je willen kijken, naar mijn topic van de Car Modelling Tutorial List, of die gepinned mag?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...