unreal Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Hallo ik ben nu bij de missie Breaking the Bank at Caligula's ik kan alleen een gedeelde ervan niet halen als ik met swiperkeycard de deur open zegt zero volgens mij ga naar de 1level floor ga ik daar naar toe maar telkens zien de bewakers me en slaan ze alarm heb al traangas gegooit nog zien ze me wie weet wat ik moet doen om er langs te komen Reageren
Barcelona Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 zijn die bewakers dan nog niet dood? want als je traanglas gooit dan gaan ze dood dus gooi traan gas in de buis en als hun dood zijn zie je altijd een filmpje dat ze dood gaan maar als ze niet doodgaan dan is het een bug mischien. Reageren
unreal Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 jah maar asl ik dat gooi zien ze me opeens en dna staat er weer(mission failed) Reageren
Barcelona Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) jah maar asl ik dat gooi zien ze me opeens en dna staat er weer(mission failed) ow raar probeer het eens met afstand mischien help dat wel want dan kunnen hun mischien jou niet zien. Bewerkt: 6 augustus 2005 door Barcelona Reageren
GTA_addict Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Je moet het traangas wel door de ventielatie gooien, als het dan nog niet werkt dan is het mischien een bug. Reageren
unreal Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 welke vetilantie dan? Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) welke vetilantie dan? dat staat op je radar min of meer aangegeven met een stip geloof ik, als het goed is en je gooit daar traangas in zijn ze dood jowx edit: 600e bericht! Bewerkt: 6 augustus 2005 door jowx Reageren
GTA GUY Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Die ventilatie schaft is in die ruimte met die generators erin. Dat zegt Zero je ook als het goed is. Reageren
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Vergeet ook niet dat je niet HARD moet gooien want in het begin dacht ik ook altijd van die traangasbuis gaat er in maar er gebeurt niets dus:GOOI NIET HARD!! Reageren
Gino Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Ja als je de kamer inkomt is het meteen links in de hoek daar zie je een gat in de muur en daarvoor ligt een rooster op de grond En nog eens ja je kan gewoon op zijn allerzachts gooien er komt toch een fimlpje Bewerkt: 6 augustus 2005 door Only_Gino Reageren
.Maze. Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik heb ook een keer een bug gehad bij een missie ( ik had gecheat :$ ) en toen kon ik helemaal opnieuw beginnen, maar als je het nog niet snapt lees dan eens goed de Walktrough door. Dat kan mischien helpen nog Succes! Reageren
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik heb ook een keer een bug gehad bij een missie ( ik had gecheat :$ ) en toen kon ik helemaal opnieuw beginnen, maar als je het nog niet snapt lees dan eens goed de Walktrough door. Dat kan mischien helpen nog Succes! krijg je met cheaten dan een bug?? Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik heb ook een keer een bug gehad bij een missie ( ik had gecheat :$ ) en toen kon ik helemaal opnieuw beginnen, maar als je het nog niet snapt lees dan eens goed de Walktrough door. Dat kan mischien helpen nog Succes! krijg je met cheaten dan een bug?? met sommige cheats kunnen bugs ontstaan, maar dit hoeft niet. bij de een ontstaan ze wel, bij de ander niet, en dan is het nog maar de vraag of het wel komt door de cheats. jowx Reageren
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik heb ook een keer een bug gehad bij een missie ( ik had gecheat :$ ) en toen kon ik helemaal opnieuw beginnen, maar als je het nog niet snapt lees dan eens goed de Walktrough door. Dat kan mischien helpen nog Succes! krijg je met cheaten dan een bug?? met sommige cheats kunnen bugs ontstaan, maar dit hoeft niet. bij de een ontstaan ze wel, bij de ander niet, en dan is het nog maar de vraag of het wel komt door de cheats. jowx m'n broer gebruikt altijd de car-herstel cheat probeer nu al het geld kwijt te spelen die je er bij krijgt zeg tegen cheats Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik heb ook een keer een bug gehad bij een missie ( ik had gecheat :$ ) en toen kon ik helemaal opnieuw beginnen, maar als je het nog niet snapt lees dan eens goed de Walktrough door. Dat kan mischien helpen nog Succes! krijg je met cheaten dan een bug?? met sommige cheats kunnen bugs ontstaan, maar dit hoeft niet. bij de een ontstaan ze wel, bij de ander niet, en dan is het nog maar de vraag of het wel komt door de cheats. jowx m'n broer gebruikt altijd de car-herstel cheat probeer nu al het geld kwijt te spelen die je er bij krijgt zeg tegen cheats Met het geld kwijtraken maak je de cheats niet ongedaan. Ze blijven altijd bij je stats staan, tot je een nieuw game begint. ik ben het wel met je eens: zeg tegen cheats. jowx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.