Jump to content

mod voor garages

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet er iemand of 'r een mod is die ervoor zorgt dat je meer auto's in je garage kan zetten? Ik vind het zo jammer dat je zo een enorm grote hangar (in tierra robada) krijgt en dan kan je er maar vier voertuigen in zetten... :slotje:

Grtz

Geplaatst:

Ik zou niet weten of er een mod voor is maar je kan ook met een auto vlak bij je garage staan, stap uit en de garage deur gaat open (wacht tot hij helemaal open is) en stap dan snel weer in je auto en parkeer hem snel in je garage voordat de deur dicht is. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Ik zou niet weten of er een mod voor is maar je kan ook met een auto vlak bij je garage staan, stap uit en de garage deur gaat open (wacht tot hij helemaal open is) en stap dan snel weer in je auto en parkeer hem snel in je garage voordat de deur dicht is. ;)

Daarmee loop je wel het risico om een auto die erin staat kwijt te raken, ik spreek uit ervaring :bonk:

jowx :cya:

Edit: Illnino was me 5 seconden voor _O_

Bewerkt: door jowx
Geplaatst:

Ja idd slecht plan zo ben ik mijn SlamVan van Los Santos heel voorzichtig naar de garage in San Fierro gereden en kwijt geraakt omdat ik hem er in had gepropt bij drie andere auto's (moet ik erbij zeggen dat een van die auto's een Monster was) en raad eens, nu kan ik dat kreng nergens meer in de hele stad vinden. Dus weet je nog een plekje waar een mooie SlamVan geparkeerd staat...

Geplaatst:

ik zou zeggen, rij eens naar die woonwijk in de buurt van die golfbaan in las venturas, daar rijden ze vaak

Geplaatst:

Er zijn op het engelse forum op dit moment een paar mensen bezig met een mod, waarmee je veel meer auto's kunt opslaan in b.v. een parkeer-garage.

Wanneer dat gereleased wordt, zullen we zeker proberen hem in de download database te krijgen.

Ik ga zelf mijn marina-carpark mod ook nog omzetten naar SA, en daarmee kun je het hetzelfde, maar daarbij zal ik ook proberen allerlei aanpassingen aan je auto ( paintjob, velgen, spoilers en zo op te slaan, want dat gebeurd nog niet in de mod die ze nu aan het ontwikkelen zijn..

Nog een tijdje afwachten dus..

Geplaatst: (bewerkt)
patrickw wat heb je gedaan met men handtekening?

zoals je in je sig kan lezen, hij is door hem verwijderd, hij was blijkbaar te groot.

(ps: stuur dit voortaan in een pm)

jowx :cya:

Edit: Exabyte was me met 11 seconden te snel af _O_

Bewerkt: door jowx

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...