Tenpenny Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ja ik heb die lowrider race al uitgespeeld maar bij mij komt er geen vlaggetje te staan op de map. Wat moet ik doen Reageren
GTA_addict Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Welkom op het forum! Je moet eerst verder zijn in het spel, volgens mij moet je in San Fierro de driving school halen, dan moet je Wang Cars kopen, weer 4 missies doen en dan kan je ook straatraces doen. Reageren
Barcelona Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 je moet eerst de drivingschool afhebben en dan komt er pas een vlaggetje maar dat is pas in sanfierro dus je moet nog even missies doen voordat je de driving school kan doen. Reageren
Tenpenny Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 bedankt maar krijg die drivingschool niet uit gespeeld, komt door die burn and lap. al echt 50 keer geprobeerd maar het lukt echt niet hoe hebben jullie het gedaan? Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) bedankt maar krijg die drivingschool niet uit gespeeld, komt door die burn and lap. al echt 50 keer geprobeerd maar het lukt echt niet hoe hebben jullie het gedaan? ik heb de handrem veel gebruikt bij bochten, hierdoor slip je door de bochten heen, maar je kan ook doorslippen en dan kan je weer opnieuw beginnen Veel Succes iig! jowx Bewerkt: 6 augustus 2005 door jowx Reageren
Tenpenny Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 bedankt het is gelukt en nog met goud ook :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.