Damos Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 heb je ooit rocket power gezien dat shirtje wat die tito aan heeft lijkt op dat hawai shirtje wat tommy aan heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 heb je ooit rocket power gezien dat shirtje wat die tito aan heeft lijkt op dat hawai shirtje wat tommy aan heeft dat zijn volgens mij gewoon standaart hawai shirtjes die je bij de C&A zelfs kunt halen jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 ooh ik heb ze daar nog nooit gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 ooh ik heb ze daar nog nooit gezien niet alles te letterlijk opvatten hé, ik bedoelde ermee dat dat van die standaart shirtjes zijn. jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capten Barbossa Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 ja die tito kerel heeft die wel aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 sorry vatte het te letterlijk op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 Ja als je dat easter eggs noemt kan ik ook beginnen: wit shirt aantrekken, en dan zeggen dat je het zelfde shirt als carl hebt. En in die tekenfilm van disney met dat meisje en die alein op hawai hebben ook dat soort shirts aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 ja je hebt gelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freestyle Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 Zo'n shirt kan je trouwens bij SA ook aantrekken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 bij welke winkel kun je die halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 Victim.. Alleen zijn ze daar een andere kleur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) misschien ga ik er een halen ze zijn wel cool Shin Chan Bewerkt: 9 augustus 2005 door Shin Chan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) Dat shirt heb ik ok in mijn GTA strip gebruikt geloof ik..... Bewerkt: 9 augustus 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 heb ik nog niet gezien Shin Chan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freestyle Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 Die zien er wel vet uit vind ik . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.