Baffie Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 Kan iemand niet een foto/plaatje o.i.d. van dat shirt geven, in een oud topic heb ik nog wel een screen (en anders maak ik die even opnieuw) van het street-outfit, zodat we kunnen vergelijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 Out of Time: Rocket Power: Tommy Vercetti: Hawai Het is Hawaii... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 er staan wel palmboompjes op maar is niet het zelfde zie ik nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 er staan wel palmboompjes op maar is niet het zelfde zie ik nu jowx zei ook al dat het gewoon zo'n standaard shirt is wat iedereen wel herkent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 ja het is wel een standaard shirt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 ja het is wel een standaard shirt Je komt het shirt in elke film die een beetje zonnig al tegen, by the way, ik zie nu dat het shirt van Tommy Vercetti blauw is in plaats van zeegroen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 als je in de zon staat lijkt hij zeegroen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 Die shirtjes zijn cool:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2005 Out of Time: Rocket Power: Tommy Vercetti: Hawai Het is Hawaii... Omg Tjah, het lijkt op zich wel op elkaar... Alleen loopt in Miami iedereen met zo'n shirtje rond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.